Co to jest iPortfel?

iPortfell umożliwia samodzielne realizowanie przez Ciebie przelewu wypłaty należnego Ci wynagrodzenia w dowolnym momencie. 

Czy mogę skorzystać z wypłat na żądanie?

Jeśli jesteś Kierowcą iTaxi, masz aktywną Umowę i rozliczasz się bezpośrednio z iTaxi, będziesz mógł korzystać z wypłat na żądanie za pomocą iPortfela

Czy muszę instalować iPortfel?

iPortfel jest dostępny z poziomu aplikacji kierowcy. Nie ma potrzeby instalowania odrębnego oprogramowania.

Kiedy mogę korzystać z Wypłaty na życzenie?

Aktualizacja systemu odbywa się każdego dnia pomiędzy godziną 12:00 a 14:00 – w tym czasie nie ma możliwości wypłat!

W okresie przygotowywania przez iTaxi miesięcznych rozliczeń i przelewów dostęp do wypłat poprzez iPortfel będzie zablokowany.

Dni niedostępności systemu to:

1-3 i 5-10 stycznia

1-2 i 7-12 luty

1-4 i 7-11 marzec

1-2 i 5-10 kwiecień

1-2 i 7-10 maj

1-3 i 6-11 czerwiec

Jaka jest minimalna i maksymalna kwota jaką mogę jednorazowo wypłacić?

Najmniejsza kwota możliwa do jednorazowej wypłaty to 20 PLN, największa kwota to 3000 PLN.

Ile to kosztuje ?

Dwie pierwsze wypłaty w każdym miesiącu są bezpłatne, każda kolejna kosztuje 5 PLN niezależnie od wysokości wypłaty.

Ile razy w miesiącu mogę skorzystać z zaliczkowej wypłaty ?

Z zaliczkowej wypłaty przez iPortfel możesz skorzystać 30 razy w miesiącu.Jednak powinieneś pamiętać o opłatach.

Jak długo muszę czekać, aby pieniądze pojawiły się na moim koncie?

Jeśli żądanie wypłaty zrealizowane zostanie w godzinach 00:00-07:59 w dniu roboczym pieniądze wpłyną na konto kierowcy tego samego dnia, żądanie wypłaty zlecone w godzinach 08:00-23:59 w dniu roboczym spowoduje wpływ pieniędzy na konto kierowcy w następnym dniu roboczym.

Czy iPortfel zastępuje standardowy system wypłat obowiązujący w firmie iTaxi?

Nie, usługa iPortfel  nie zastępuje systemu rozliczeń i przelewów realizowanych przez iTaxi.  Z iTaxi będziesz otrzymywał przelew 1 raz w miesiącu, 8-ego dnia każdego miesiąca. Dzięki  iPortfel masz możliwość otrzymać swoje wynagrodzenie lub jego część wcześniej. Środki niewypłacone przez iPortfel otrzymasz w standardowym terminie rozliczenia obowiązującym w iTaxi.

Z czego się składa dostępna kwota do wypłaty w aplikacji?

Kwota dostępna do wypłaty, która jest widoczna w aplikacji, składa się z:  

  1. aktualnego salda księgowego wynikającego z wystawionych dokumentów księgowych (widoczne ze szczegółami również w aplikacji kierowcy),
  2. wynagrodzenia należnego Tobie za przejazdy zrealizowane w danym miesiącu, na które nie zostały jeszcze wystawione dokumenty księgowe, tj:
    • środki za przejazdy bezgotówkowe (pomniejszone o rabat) oraz za przejazdy opłacone aplikacją iTaxi,
    • pomniejszone o prowizję od przejazdów zrealizowanych przez pasażerów indywidualnych oraz o opłaty za wjazdy do kolejki,
  3. pomniejszone o wystawione noty obciążeniowe, sumy wypłat zaliczkowych, które wykonałeś poprzez iPortfel w danym miesiącu.

Wypłaciłem środki przez aplikację – co dalej.

Wypłacone pieniądze zostaną przelane na Twoje konto bankowe, a dostępna możliwa kwota do wypłaty zmniejszy się o zrealizowaną wypłatę.  Suma wypłaconych w ciągu danego miesiąca środków zmniejszy Twoje saldo rozliczeń z iTaxi i będzie uwzględniona w przelewie, który otrzymasz od iTaxi 8-ego dnia kolejnego miesiąca, o ile pozostanie saldo do zapłaty.

W jaki sposób jest pobierana opłata za przelew ? 

Opłata w wysokości PLN 5 będzie automatycznie pobierana przy 3-cim i każdym kolejnym przelewie wykonanym przez iPortfel w danym miesiącu. Kwota dostępnych do wypłaty środków będzie już uwzględniać tę opłatę, i po zrealizowaniu przelewu kwota ta zostanie potrącona z salda rozliczeń z iTaxi.  Np. Kwota dostępnych środków do wypłaty wynosi 200 zł, ale wyczerpał już limit darmowych wypłat. Każda kolejna wiąże się z opłatą w wysokości 5 zł. Po zleceniu dyspozycji wypłaty: Kierowca otrzyma 195 zł, 5 zł zostanie pobrane z dostępnego salda jako opłata, na Aplikacji pojawi się saldo po wypłacie.

Jak często są aktualizowane dane o saldzie i przejazdach ?

Dane o saldzie oraz przejazdach są aktualizowane co ok  20 min.

Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące Twoich wypłat, możesz do nas  napisać pod adres [email protected]