Tak. Zlecenia terminowe są pobierane przez Kierowców dobrowolnie i mają najwyższy priorytet. Akceptując takie zlecenie, Kierowca kilkukrotnie potwierdza możliwość jego realizacji. Brak wykonania pobranego zlecenia terminowego negatywnie wpływa na doświadczenie Klienta oraz ogranicza możliwość przyjęcia zlecenia przez innych Kierowców, którzy chcą i mogą je zrealizować.
Przyjmując zlecenia w iTaxi, warto uwzględnić czynniki mogące wpłynąć na realizację kursu, takie jak dojazd, potencjalne oczekiwanie, zmiana trasy czy długość przejazdu.
Podczas pierwszego uruchomienia aplikacja sama zaproponuje konfigurację niezbędnych ustawień.
Tak. Wyjątek stanowią Kierowcy świadczący usługę premium, którzy mają możliwość skorzystania z dedykowanych magnesów.
W iTaxi oferujemy współpracę na podstawie umowy zlecenia z iTaxi lub B2B, aby każdy mógł wybrać najkorzystniejszą opcję dla siebie.
Aby poznać szczegóły oferty, zapraszamy do kontaktu z naszym działem rekrutacji:
[email protected]
Jeśli interesuje Cię bezpośrednia współpraca z iTaxi, odwiedź naszą zakładkę Flota własna.
Z BOK możesz skontaktować się w celu omówienia kwestii niezwiązanych z bieżącym kursem, takich jak:
Ważne! Pamiętaj żeby wszelkie sprawy wyjaśniać z BOK przed lub po zleceniu, aby móc w pełni skoncentrować się na kursie z Pasażerem.
Kontakt z Call Center (Centralą) jest możliwy wyłącznie w sprawach dotyczących bieżącego kursu.
Przy wydawaniu zleceń w iTaxi brane są pod uwagę dwa kluczowe parametry:
Jeśli kilku Kierowców spełnia kryterium czasu dojazdu, zlecenie otrzyma ten, który ma wyższy wynik scoringowy.
Pasażer przy składaniu zamówienia może wybrać konkretną kategorię przejazdu (Standard, Electric, Eco, Premium, Bus, Kombi) oraz usługi dodatkowe.
Więcej informacji na temat zasad wydawania zleceń znajdziesz w dedykowanej zakładce.
W przypadku dodatkowych pytań lub niejasności możesz liczyć na pomoc Pracowników działu floty, BOK oraz Koordynatorów w Twojej lokalizacji.
Oferujemy dwa warianty współpracy z iTaxi, dostosowane do różnych potrzeb:
Wybór zależy od Twoich preferencji! Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci znaleźć najlepszą opcję: [email protected]
Pasażer może skorzystać z dwóch sposobów naliczania opłaty za przejazd:
Cena Gwarantowana (CGW) – najchętniej wybierana przez Klientów B2C, dostępna przy zamówieniu przez aplikację. Uwzględnia:
Opłata według taksometru – dostępna przy zamówieniu przez aplikację i Centralę lub stosowana w sytuacjach, gdy Klient zmienia warunki przejazdu z Ceną Gwarantowaną, np.:
Cena Gwarantowana może zostać anulowana tylko w określonych przypadkach, takich jak:
Ważne! W każdym przypadku Pasażer musi zostać poinformowany i wyrazić zgodę na anulowanie Ceny Gwarantowanej oraz przejazd według taksometru.
Tak! Oferujemy dostęp do opieki medycznej oraz możliwość zamówienia karty MultiSport. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Benefity.
Jeśli Twój samochód nie jest już produkowany, ale ma mniej niż 10 lat i spełnia wymagania serwisu premium, możesz dołączyć do Floty premium w iTaxi.