Co to jest aplikacja Symmetrical
Aplikacja Symmetrical umożliwia samodzielne realizowanie przez Ciebie przelewu wypłaty należnego Ci wynagrodzenia w dowolnym momencie. Aplikacja jest zintegrowana z systemami iTaxi dlatego możesz mieć dostęp do należnych Ci środków kilka minut po wykonaniu kursu.
Czy mogę skorzystać z aplikacji Symmetrical
Jeśli jesteś Kierowcą oklejonym, masz aktywną Umowę i rozliczasz się bezpośrednio z iTaxi, będziesz mógł korzystać z aplikacji Symmetrical. Przed pierwszą rejestracją, otrzymasz powitalnego maila i SMS z informacjami jak w kilku prostych krokach aplikacje ściągnąć i zainstalować, oraz jak aktywować konto.
Czy muszę instalować aplikację Symmetrical
Instalacja aplikacji Symmetrical nie jest konieczna o ile nie planujesz realizowania zaliczkowych wypłat. Przelew należnego Ci wynagrodzenia będziesz otrzymywał bezpośrednio z iTaxi 8-ego każdego miesiąca.
Mam problem z rejestracją lub aktywacją aplikacji, jak mogę go rozwiązać?
Upewnij się, że do rejestracji wpisujesz prawidłowy adres email oraz numeru telefonu. Musisz podać te sam adres i numer, których używasz w iTaxi.
Jeśli po założeniu konta, nie otrzymasz SMSa aktywacyjnego i aplikacja zasugeruje jedynie zgłoszenia do dołączenia do Symmetrical, spróbuj ponownie zainstalować aplikację.
Jeśli nadal będziesz miał problem, skontaktuj się z BOK w iTaxi.
Na jaki adres mailowy mam się rejestrować jeśli jestem zatrudniony przez Operatora ?
Niezależnie od statusu zatrudnienia, rejestracja w aplikacji Symmetrical odbywa się na podstawie unikalnego adresu mailowego, a zatem powinieneś rejestrować/logować się na swój prywatny (nie Operatora) adres mailowy podany w Umowie z iTaxi.
Kiedy mogę korzystać z Wypłaty na życzenie?
Możliwość wypłaty na życzenie jest dostępna non stop, z wyjątkiem 3 dni roboczych przypadających w okresie przygotowywania przez iTaxi miesięcznych rozliczeń i przelewów. Dni niedostępności systemu to: 7-10 sierpnia, 7-9 września, 7-9 października, 6-9 listopada, 7-9 grudnia
Jaka jest minimalna i maksymalna kwota jaką mogę jednorazowo wypłacić?
Najmniejsza kwota możliwa do jednorazowej wypłaty to 20 PLN, największa kwota to 3000 PLN.
Ile to kosztuje ?
Dwie pierwsze wypłaty w każdym miesiącu są darmowe, każda kolejna kosztuje 5 PLN niezależnie od wysokości wypłaty.
Ile razy w miesiącu mogę skorzystać z zaliczkowej wypłaty ?
W każdym miesiącu możesz skorzystać 30 razy z wypłaty w Symmetrical. Jednak powinieneś pamiętać o opłatach.
Jak długo muszę czekać, aby pieniądze pojawiły się na moim koncie?
Do realizacji przelewów wykorzystujemy przelewy ekspresowe, zazwyczaj więc środki będa dostępne na Twoim koncie po upływie kilku minut. W przypadku zleceń przelewów na wyższe kwoty, niedostępności usług bankowych lub jeśli Twój bank nie obsługuje przelewów ekspresowych pieniądze na Twoim rachunku znajdą się z kilkugodzinnym opóźnieniem lub następnego dnia roboczego od zlecenia wypłaty. O czasie oczekiwania poinformujemy Ciebie w aplikacji.
Czy aplikacja zastępuje standardowy system wypłat obowiązujący w firmie iTaxi?
Nie, aplikacja nie zastępuje systemu rozliczeń i przelewów realizowanych przez iTaxi. Z iTaxi będziesz otrzymywał przelew 1 raz w miesiącu, 8-ego dnia każdego miesiąca. Dzięki aplikacji Symmetrical masz możliwość otrzymać swoje wynagrodzenie lub jego część wcześniej. Niewypłacone w aplikacji środki otrzymasz w standardowym terminie rozliczenia obowiązującym w iTaxi.
Z czego się składa dostępna kwota do wypłaty w aplikacji?
Kwota dostępna do wypłaty, która jest widoczna w aplikacji, składa się z:
- aktualnego salda księgowego wynikającego z wystawionych dokumentów księgowych (widoczne ze szczegółami również w aplikacji kierowcy),
- wynagrodzenia należnego Tobie za przejazdy zrealizowane danym miesiącu, na które nie zostały jeszcze wystawione dokumenty księgowe, tj:
- środki za przejazdy bezgotówkowe (pomniejszone o rabat) oraz za przejazdy opłacone aplikacją iTaxi,
- pomniejszone o prowizję od przejazdów zrealizowanych przez pasażerów indywidualnych oraz o opłaty za wjazdy do kolejki,
- sumy wypłat zaliczkowych, które wykonałeś w aplikacji Symmetrical w danym miesiącu.
Co oznaczają poszczególne wartości, które widzę na ekranie wypłaty
Dostępna kwota – To maksymalna kwota, która obecnie możesz wypłacić i stanowi sumę trzech poniższych wartości
Saldo początkowe – Twoje aktualne saldo rozliczeń z iTaxi wynikające z wystawionych dokumentów księgowych oraz przelewów realizowanych przez iTaxi przelewów. Szczegółowe rozbicie salda możesz sprawdzić w aplikacji Kierowcy
Moje przejazdy – Kwota wynagrodzenia należnego Tobie od iTaxi za wszystkie kursy realizowane od początku danego miesiąca. Wartość tych przejazdów nie jest uwzględniona w Saldzie początkowym. Za te przejazdy nie zostały jeszcze wystawione dokumenty księgowe.
Moje wypłaty – Twoje wypłaty z aplikacji Symmetrical, które wykonałeś w obecnym miesiącu.
Wypłaciłem środki przez aplikację – co dalej.
Wypłacone pieniądze znajdziesz na swoim koncie w ciągu kilku minut, a dostępna możliwa kwota do wypłaty zmniejszy się o zrealizowaną Wypłatę. Suma wypłaconych w ciągu danego miesiąca środków zmniejszy Twoje saldo rozliczeń z iTaxi i będzie uwzględniona w przelewie, który otrzymasz od iTaxi 8-ego dnia kolejnego miesiąca, o ile pozostanie saldo do zapłaty.
W jaki sposób jest pobierana opłata za przelew ?
Opłata w wysokości PLN 5 będzie automatycznie pobierana przy 3-cim i każdym kolejnym przelewie wykonanym przez aplikację Symmetrical w danym miesiącu. Kwota dostępnych do wypłaty środków będzie już uwzględniać tę opłatę, i po zrealizowaniu przelewu kwota ta zostanie potrącona z salda rozliczeń z iTaxi. Na przykład: kwota dostępnych środków do wypłaty 500 zł. I Zlecenie przelewu 500 zł oznacza wpływ na rachunek kierowcy w wysokości 500 zł, zmniejszenie salda rozliczeń z iTaxi 505 zł.
Jak często są aktualizowane dane o saldzie i przejazdach ?
Dane o saldzie oraz przejazdach są aktualizowane co ok 20 min.
Dostępna kwota do wypłaty jest mniejsza niż suma salda początkowego, podbić za przejazdy oraz wypłat
Należy pamiętać, że kwota do wypłaty uwzględnia również opłatę za transakcję, stąd może być o 5 PLN mniejsza niż suma składowych
Zmienił mi się nr rachunku bankowego
W aplikacji Symmetrical, z powodów bezpieczeństwa, nie udostępniamy możliwości zmiany nr rachunku bankowego przez użytkownika aplikacji. Nr rachunku jest automatycznie przesyłany z bazy iTaxi na podstawie danych przekazanych w Umowie lub informacji o zmianie zgłoszonej zgodnie z procedurami do Działu Floty.
Maksymalny czas niezbędny do aktualizacji aplikacji od momentu zgłoszenia zmiany to ok 1 godz.