Czego szukasz?

Zasady współpracy

Regulamin

Wszystkie istotne informacje dotyczące warunków współpracy pomiędzy Kierowcą a iTaxi, w tym obowiązki, uprawnienia oraz zasady rozliczeń, zostały zawarte w szczegółowym Regulaminie Kierowcy. Prosimy o dokładne zapoznanie się z jego treścią.

Auta przyjmowane do floty iTaxi

Segment minimum C, rocznik nie starszy niż 10 lat.

Zasady ubioru Kierowcy standard

Bądźmy profesjonalni

  • Nigdy nie pal w samochodzie, to czuć!
  • Dbaj o czystość samochodu w środku i na zewnątrz, pamiętaj że bagażnik powinien być pusty. Samochód to nasza wizytówka i miejsce pracy.
  • Dbaj o stan oklein i samochodu– niedopuszczalne są widoczne uszkodzenia blacharskie, wypłowiałe okleiny lub takie, które nie są związane z działalnością iTaxi.
  • Prowadząc rozmowę z Pasażerem, zachowaj profesjonalizm i dobre nastawienie.
  • Dbaj o kulturę na drodze. Dzięki temu zapewniasz komfortowy i bezpieczny przejazd naszym Pasażerom oraz współtworzysz przyjazną atmosferę na drodze. 
  • Bądź uważny na potrzeby Pasażera – w razie potrzeby uruchom klimatyzację oraz przyjmij płatność kartą.

Dobre praktyki podczas kursu

  • Uważasz, że czas dojazdu sugerowany przez aplikację znacznie różni się od Twoich szacunków? Koniecznie zadzwoń do Klienta i go o tym poinformuj. 
  • Zawsze, kiedy Klient wsiada do taksówki zapytaj, na jakie nazwisko było zamówienie. Nigdy nie sugeruj odpowiedzi pytając np. „Pan Kowalski?”. W niektórych przypadkach zamiast nazwiska widzisz 3 ostatnie liczby numeru telefonu z którego było składane zamówienie. 
  • Zapytaj Klienta o adres docelowy i wpisz go w aplikacji zanim ruszysz. Jeśli w zleceniu był już adres docelowy, potwierdź go z Klientem. 
  • Jeśli widzisz w komentarzu „Cichy przejazd” – uszanuj życzenie Klienta, żeby podróżować w ciszy.
  • Zakończ kurs na taksometrze przy Kliencie i podaj mu kwotę do zapłaty, zawsze, niezależnie od formy płatności. 

Blokady

  • Blokadę konta Kierowcy może nałożyć Pracownik biura, Pracownik centrali lub Koordynator terenowy. 
  • Blokada może obowiązywać do czasu jej wygaśnięcia, do czasu wyjaśnienia sprawy lub cofnięcia przyczyny blokady. Powtarzające się łamanie zasad, może doprowadzić do zakończenia współpracy. 
  • W przypadku reklamacji od Klientów, Pracownicy iTaxi równolegle kontaktują się z Kierowcą w celu jak najszybszego wyjaśnienia zgłoszenia. 
Palenie w samochodzie24h
Brudne auto6h
Nieodpowiedni strój6h
Brak zapalonej lampy3h
Spóźnienie na umówiony odbiór Pasażera przy zleceniach terminowychBlokada do giełdy zleceń terminowych
Niezalogowanie się na Redzie/Kopertach72h
Wulgarne zachowanie Kierowcy12h
Odmowa kursu z powodu braku terminala 72h
Odmowa krótkiego kursu72h
Tworzenie fikcyjnych kursów na samego siebie72h
Powtarzające się zrzucanie zleceń terminowychminimum 7 dni
Wymuszanie na Kliencie anulacji kursu72h

System prowizyjny i opłata subskrypcyjna

Opłaty podstawowe

Kierowcy iTaxi Warszawa

Miasto Kierowcy
Opłata Procentowa/
Rabat Procentowy
% [brutto]
Opłata Subskrypcji Konta Kierowcy iTaxi
[brutto]
WARSZAWA25%79 zł

Bonus dla aktywnych w Warszawie

Liczba kursówBonus [brutto]
200-249100 zł
250-299300 zł
300+450 zł


Kierowcy oklejeni – inne miasta 

Miasto KierowcyOpcja 1 Opłata Procentowa  / Rabat ProcentowyOpcja 2 Opłata Abonamentowa
% [brutto] Abonament 
[brutto]
Opłata Procentowa Obniżona / Rabat Procentowy Obniżony  % [brutto]
TRÓJMIASTO 18% 400 zł 7%
POZNAŃ 15% 799 zł 5%
KRAKÓW, WROCŁAW, OLSZTYN, TCZEW, BYDGOSZCZ15% 400 zł 5%
POZOSTAŁE MIASTA 25% NIE DOTYCZY NIE DOTYCZY

Opłaty dodatkowe

[netto]

Zmiana działalności200 zł
Szkolenie indywidualne300 zł
Zwrot kosztów oklejenia (o ile koszty te zostały poniesione przez Operatora w czasie trwania Umowy współpracy) przy rozwiązaniu Umowy współpracy przed upływem 3 miesięcy350 zł
Utrata lub kradzież koguta w trakcie obowiązywania umowy współpracy500 zł
Kaucja (opłata pobierana celem zabezpieczenia wykonywania zobowiązań Kierowcy wynikających z Umowy współpracy oraz zabezpieczenia roszczeń Operatora wynikających z Umowy współpracy a także innych roszczeń odszkodowawczych Operatora powstałych w związku z realizacją Umowy współpracy)300 zł

Wymiana i konserwacja lampy (koguta)

Wymiana oklejenia20zł
Wymiana kostki/kabla 20zł
Wymiana klosza górnego 150zł
Wymiana klosza dolnego150zł
Mycie lampy50zł
Bezpieczeństwo
Komfort
Wysoki standard obsługi
Wykwalifikowani Kierowcy
Bezpieczeństwo
Komfort
Wysoki standard obsługi
Wykwalifikowani Kierowcy

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.