Przy wydawaniu zleceń w aplikacji dla Kierowców brane są pod uwagę dwa parametry:
Każdego dnia Kierowca zdobywa punkty za jakość pracy, oceny Pasażerów, kapsle i atrybuty indywidualne. Podczas przydzielania zleceń uwzględniany jest scoring, który stanowi średnią z najlepszych 20 dziennych wyników punktowych z ostatnich 22 dni.
Jeśli w danym okresie Kierowca miał dwa słabsze dni, nie są one uwzględniane w średniej. Aby dzień został zaliczony jako pracujący, należy być zalogowanym w aplikacji przez co najmniej 30 minut w statusie zielonym.
Ważne!
Podczas urlopu lub choroby nie loguj się do aplikacji, aby nie obniżyć średniej punktów.
Średni scoring możesz śledzić w zakładce Osiągnięcia.
Jakość pracy
Jakość pracy to stosunek przyjętych zleceń obowiązkowych do zleceń odrzuconych wyrażony w procentach. Możesz sprawdzić ją w aplikacji na głównym pulpicie, na górnej belce.
Ocena Pasażera
Po każdym przejeździe Pasażer może wystawić Kierowcy ocenę w skali od 1 do 5 oraz dodać komentarz. Do punktacji scoringowej liczona jest średnia z ostatnich 20 ocen, która aktualizuje się raz dziennie. Swoją ocenę możesz sprawdzić w aplikacji, przechodząc do:
MENU → STATYSTYKI → OCENA.
Kapsle
Kapsle to dodatkowe odznaki, które możesz zdobyć za codzienną pracę. Możesz je zdobywać od poniedziałku do niedzieli, a punkty za nie obowiązują w kolejnym tygodniu.
Każdy Kierowca ma możliwość zrealizowania zadań z 3 kapsli:
Postęp w zdobywaniu kapsli sprawdzisz w aplikacji:
MENU → STATYSTYKI → OSIĄGNIĘCIA.
Po lewej stronie znajdują się aktywne kapsle (zliczane do bieżącego tygodnia), a po prawej – kapsle do zdobycia, które dodadzą punkty na przyszły tydzień.
Atrybuty indywidualne
Każdy Kierowca może zdobywać dodatkowe punkty za:
Każdy nowy Kierowca, otrzymuje taką samą liczbę punktów startowych (początkowy scoring). Dzięki temu może wdrożyć się w pracę i stopniowo budować swoją bazę punktową na kolejne tygodnie. Punkty na start mogą się różnić w zależności od miasta w którym pracujesz jako Kierowca.
Pamiętaj – realizując rzetelnie i systematycznie wszystkie kursy przydzielane przez aplikację, scoring buduje się sam!
Przerwy we współpracy spowodowane udokumentowaną awarią pojazdu, długotrwałą chorobą, hospitalizacją lub urlopem są podstawą do wnioskowania o utrzymania wcześniejszej pozycji scoringu lub resetu scoringu Kierowcy. Wymagane jest e-mailowe zgłoszenie na adres: [email protected] z opisem sytuacji. W trakcie planowanej przerwy we współpracy warto pamiętać, aby nie logować się do aplikacji.