Czego szukasz?

Zasady wydawania zleceń

Przy wydawaniu zleceń w aplikacji dla Kierowców brane są pod uwagę dwa parametry:

  • Czas dojazdu Kierowcy do Pasażera
    (Dojazd do 4 km w ciągu maksymalnie 10 minut)
  • Scoring Kierowcy
    (Indywidualny wynik punktowy Kierowcy)

Scoring

Każdego dnia Kierowca zdobywa punkty za jakość pracy, oceny Pasażerów, kapsle i atrybuty indywidualne. Podczas przydzielania zleceń uwzględniany jest scoring, który stanowi średnią z najlepszych 20 dziennych wyników punktowych z ostatnich 22 dni.

Jeśli w danym okresie Kierowca miał dwa słabsze dni, nie są one uwzględniane w średniej. Aby dzień został zaliczony jako pracujący, należy być zalogowanym w aplikacji przez co najmniej 30 minut w statusie zielonym.

Ważne!
Podczas urlopu lub choroby nie loguj się do aplikacji, aby nie obniżyć średniej punktów.

Średni scoring możesz śledzić w zakładce Osiągnięcia.

Elementy wpływające na scoring Kierowcy

Jakość pracy

Jakość pracy to stosunek przyjętych zleceń obowiązkowych do zleceń odrzuconych wyrażony w procentach. Możesz sprawdzić ją w aplikacji na głównym pulpicie, na górnej belce.

Ocena Pasażera

Po każdym przejeździe Pasażer może wystawić Kierowcy ocenę w skali od 1 do 5 oraz dodać komentarz. Do punktacji scoringowej liczona jest średnia z ostatnich 20 ocen, która aktualizuje się raz dziennie. Swoją ocenę możesz sprawdzić w aplikacji, przechodząc do:
MENU → STATYSTYKI → OCENA.

Kapsle

Kapsle to dodatkowe odznaki, które możesz zdobyć za codzienną pracę. Możesz je zdobywać od poniedziałku do niedzieli, a punkty za nie obowiązują w kolejnym tygodniu.

Każdy Kierowca ma możliwość zrealizowania zadań z 3 kapsli:

  1. Tytan Pracy – za zalogowanie się do aplikacji przez 30 godzin w godzinach szczytu
    Poniedziałek–piątek: 7:00–10:00 i 15:00–19:00
    Weekendy: 00:00–2:00 oraz 16:00–24:00
  2. Super Priorytet – za realizację zleceń
  3. Terminator – za realizację 10 zleceń terminowych w tygodniu, bez ich anulowania lub odrzucenia

Postęp w zdobywaniu kapsli sprawdzisz w aplikacji:
MENU → STATYSTYKI → OSIĄGNIĘCIA.
Po lewej stronie znajdują się aktywne kapsle (zliczane do bieżącego tygodnia), a po prawej – kapsle do zdobycia, które dodadzą punkty na przyszły tydzień.

Atrybuty indywidualne
Każdy Kierowca może zdobywać dodatkowe punkty za:

  • Model i markę pojazdu, którym świadczy usługi
  • Realizację usług dodatkowych (np. odpalanie auta kablami, przewóz zwierząt)
  • Udział w akcjach marketingowych

Punkty startowe dla nowych Kierowców

Każdy nowy Kierowca, otrzymuje taką samą liczbę punktów startowych (początkowy scoring). Dzięki temu może wdrożyć się w pracę i stopniowo budować swoją bazę punktową na kolejne tygodnie. Punkty na start mogą się różnić w zależności od miasta w którym pracujesz jako Kierowca.

Pamiętaj – realizując rzetelnie i systematycznie wszystkie kursy przydzielane przez aplikację, scoring buduje się sam!

Przerwa we współpracy

Przerwy we współpracy spowodowane udokumentowaną awarią pojazdu, długotrwałą chorobą, hospitalizacją lub urlopem są podstawą do wnioskowania o utrzymania wcześniejszej pozycji scoringu lub resetu scoringu Kierowcy. Wymagane jest e-mailowe zgłoszenie na adres: [email protected] z opisem sytuacji. W trakcie planowanej przerwy we współpracy warto pamiętać, aby nie logować się do aplikacji.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.