Klient może zamówić taksówkę na dwa sposoby:

za pośrednictwem Centrali lub Aplikacji. Dodatkowo- może również wsiąść do naszej taksówki w Strefie lub z dowolnego innego miejsca i połączyć swoje konto z kontem iTaxi [tzw. Kurs na żądanie].

W iTaxi można korzystać z dwóch rodzai kont: biznesowego [podpisana umowa z iTaxi] oraz prywatnego. Na oba rodzaje kont Klient może zamówić przejazd przez Centralę, Aplikację lub wsiadając do taksówki w Strefie czy dowolnym innym miejscu.

KRÓTKA INSTRUKCJA- JAK DZIAŁA APLIKACJA KLIENTA?

Zamawianie taksówki- start!

Po zalogowaniu się do aplikacji widoczna jest mapa z czarnym pinem, oznaczającym Twoją lokalizację. Na ekranie mapy widoczna jest także liczba taksówek w okolicy i przybliżony czas przyjazdu najbliższego kierowcy.

Żeby zamówić kurs możesz użyć aktualnej, automatycznie określonej lokalizacji, wpisać adres, bądź wybrać adres z mapy (przesuwając ją pod czarnym pinem).

Zamawianie taksówki ``na teraz``

Możesz wpisać adres docelowy ręcznie lub wybrać ikonę wcześniej dodanego adresu.

Kierowcę wybieramy automatycznie, jednak możesz też sam zdecydować, z którym kierowcą pojedziesz. Wybierzesz go z listy sortującej według czasu dojazdu bądź stawki za kilometr.

Jeśli chcesz ustawić inne filtry, kliknij “Więcej opcji”.

Możesz też ustawić adresy dom/praca i wybierać je w przyszłości za pomocą odpowiedniej ikony 🙂

Zamawianie terminówki

Automatycznie zamawiasz kurs na teraz. Możesz jednak zmienić datę i stworzyć zlecenie terminowe.

Możesz dodać je do swojego kalendarza, jeśli potrzebujesz dodatkowego przypomnienia.

Kryteria i filtry

Dostosuj kryteria wyszukiwania do swoich preferencji. Możesz ustawić klasę samochodu, liczbę osób w taksówce oraz inne filtry, np. maksymalną stawkę/km.

Jeśli chcesz przekazać kierowcy dodatkową informację,  dodaj komentarz.

Kierowca już po Ciebie jedzie!

W momencie, gdy klikniesz “Potwierdź zamówienie”, zobaczysz pasek postępu zamawiania taksówki.

Po przyjęciu zlecenia przez kierowcę zobaczysz jego dane (możesz zadzwonić do kierowcy) oraz pozycję na mapie.

Kurs

Gdy kierowca będzie w pobliżu Twojego adresu, zobaczysz stosowną informację w aplikacji.

W trakcie kursu możesz obserwować trasę na mapie. Jeśli uzupełniono adres docelowy, widoczny będzie także przybliżony czas dojazdu na miejsce.

Zakończenie kursu

Po zakończonym kursie możesz ocenić kierowcę i dodać komentarz.

Tutaj możesz także przypisać kurs do projektu – pamiętaj, by to zrobić, jeśli jest to wymagane w Twojej firmie.

Podgląd zrealizowanego przejazdu jest dostępny w zakładce Podróże.

Konto biznesowe- przypisanie kursu do projektu

Aby przypisać projekt do kursu, skorzystaj z opcji dostępnej po zakończeniu kursu. Wybierz projekt z listy i gotowe!

Adresy praca/dom

Dodaj adres domu, biura lub własny, żeby nie wpisywać ich za każdym razem. Żeby usunąć – przytrzymaj dłużej ikonę.

Historia przejazdów

Podejrzyj swoje zakończone kursy w zakładce Podróże. Wchodząc w szczegóły kursu możesz do 24 godzin po przejeździe ocenić kurs i dodać komentarz.

Uwaga: w Zaplanowanych podróżach możesz podejrzeć stworzone zlecenie terminowe lub odwołać przejazd bez konieczności dzwonienia na infolinię.