DEFINICJE

Reda– miejsce, gdzie Kierowca oczekuje w kolejce na wjazd na postój, zwykle parking w wyznaczonym miejscu.

Koperty– miejsca postojowe.

Stand– stanowisko iTaxi na Hali Lotniska. Zadaniem Standu jest obsługiwane terminówek z Lotniska oraz pozyskiwanie i obsługa Pasażerów.

Warszawa

Uprawnienia do obsługi Lotniska Chopina w Warszawie mogą otrzymać Kierowcy oklejeni, współpracy na podstawie modelu abonamentowo-procentowego. Sprawdź, ile kosztuje Subskrypcja iTaxi.

PRZEPUSTKI

Każdy Kierowca, który będzie obsługiwał Lotnisko Chopina musi wyrobić stosowne przepustki- osobową oraz na samochód. Wniosek o wydanie przepustki stanowi załącznik do Umowy o obsługę Lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Koszt wyrobienia kompletu przepustek to 160 zł netto. Wniosek w imieniu Kierowcy składa iTaxi.

W przypadku zmiany samochodu/numeru licencji konieczne jest wyrobienie nowej przepustki na samochód. Koszt wyrobienia przepustki na samochód to 80 zł netto. Jeśli ZGUBISZ którąś z przepustek- niezwłocznie poinformuj o tym biuro iTaxi. Konieczne będzie wyrobienie duplikatu [koszt 80 zł netto/przepustka].
  • Kierowca przebywając na Lotnisku musi mieć przepustkę umieszczoną w widocznym miejscu za szybą.
  • Poza terenem Lotniska przepustka nie może znajdować się w miejscu widocznym z zewnątrz pojazdu.
  • Lotnisko może cofnąć przepustkę w razie naruszenia zasad i regulaminów, które obowiązują na jego terenie.
  • W razie zgubienia przepustki należy niezwłocznie zgłosić ten fakt pracownikowi iTaxi.

RADIA

Każdy Kierowca obsługujący Lotnisko Chopina jest zobowiązany posiadać radio. Radio będzie służyć do komunikacji z Pracownikami Lotniska oraz Kierowcami między sobą.

Zakup radia oraz dostrojenie go do częstotliwości iTaxi leży po stronie Kierowcy.

Kierowca ma obowiązek mieć włączone radio cały czas będąc na terenie Lotniska (Reda, Koperty).

Nie wiesz, gdzie kupić radio?

SKLEP antyradia.pl

Dorodna 35a

tel. 22 814 52 16 |  GSM +48 692 407 288

Na Lotnisku jeździmy zawsze na KANALE 1. Pozostałe kanały są wykorzystywane np. do obsługi imprez- każdorazowo otrzymasz komunikat ze stosowną informacją.

Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz) Częstotliwość górna (G) (MHz) Szerokość kanału (kHz) Rodzaj pracy
1 448,03750 448,03750 12,5 Simplex
2 448,82500 448,82500 12,5 Simplex
3 448,97500 448,97500 12,5 Simplex
Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Częstotliwość górna (G) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Szerokość kanału (kHz)
1 12,5
2 12,5
3 12,5
Nr kanału Rodzaj pracy
1 Simplex
2 Simplex
3 Simplex

NUMERY BOCZNE

Wraz z przepustką otrzymasz numery boczne niezbędne do pracy na Lotnisku.

Należy je nakleić na czystą, odtłuszczoną szybę w miejscach pokazanych na wizualizacjach.

 

ORGANIZACJA RUCHU- TERMINALE, poziom 0, PRZYLOTY

Każdej z korporacji przysługują po dwie koperty/terminal. W sumie jest po 6 kopert taxi na każdym z terminali.

 

ZŁOTE ZASADY

  • Zawsze stosuj się do poleceń pracowników iTaxi, tzw. Peronowych, których zadaniem jest kierowanie ruchem na kopertach. Od dobrej współpracy między Wami zależy, jak dużo odjazdów przypadnie naszej firmie, a nie konkurencji. Peronowi komunikują się z Kierowcami przez radio.
  • Będąc na terenie Lotniska ZAWSZE miej włączone radio.
  • Po godz. 23:30 [kiedy Peronowi kończą pracę] Kierowcy wołają się na radio sami- jeśli odjeżdżasz z kopert, daj znać na radio, na którym z terminali zwalnia się miejsce. Pamiętaj też, że aplikacja również sugeruje kiedy należy wjechać na koperty.
  • Wjazd na redę, koperty, wyjazd z kopert [czyli rozpoczęcie kursu] zawsze sygnalizuj na aplikacji. Kierowca ma obowiązek rejestrować każdy kurs ze strefy, nawet jeśli odbywa się on bez konta Pasażera. Aby dobrze poznać moduł Aplikacji “Strefy Postojowe” obejrzyj film instruktażowy.
  • Wciskając “Rozpocznij kurs” w momencie, kiedy wsiada Pasażer zwalniasz też miejsce umożliwiając następnym Kierowcom zalogowanie się na kopertach. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Pracownik Standu prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- wtedy poczekaj na instrukcje ze Standu.
  • Zawsze staraj się otworzyć Pasażerowi bagażnik i pomóc z walizkami.

ORGANIZACJA RUCHU- REDA

Pomarańczowy parking to parking iTaxi. Zwróć uwagę na oznaczenia poszczególnych obszarów parkingu przeznaczonych dla specjalnych rodzai samochodów. Dodatkowe pasy z lewej strony przy wyjeździe z parkingu to tzw. pasy wylotowe/wyjazdowe. Są one przeznaczone dla pierwszych 5-6 samochodów w kolejce do wjazdu na koperty. Każda korporacja ma swoje pasy wyjazdowe. Pas wyjazdowy iTaxi jest zaznaczony na mapie na pomarańczowo. Na parkingu należy ustawiać się wg kolejności wjazdu, czyli zalogowania na Redę. Samochody specjalne [bus, premium] stoją na miejscach dla nich przeznaczonych, ułatwiających wyjazd poza kolejnością, w sytuacji, kiedy Klient zamówi tego typu auto.

UWAGA! Na Redę możesz zalogować się dopiero bezpośrednio na wjeździe (tzw. kostka), nie wcześniej. Od ul. Hynka obowiązuje również zakaz wyprzedzania się przez taksówki iTaxi (tzw. zakaz ścigania się do Redy).

APLIKACJA PASAŻERA NA LOTNISKU

TERMINÓWKA

  • Klient ma możliwość zamówienia terminówki z adresu Lotniska tylko przez Centralę.
  • Wszystkie terminówki z adresu Lotniska trafiają na Stand.
  • Pracownicy Lotniska prowadzą Klienta do pierwszej taksówki z kopert, chyba że zamówienie będzie wymagało zawołania auta specjalnego [duży bagażnik, bus, premium, zwierzęta etc.]. Zlecenie uzupełni się u Ciebie automatycznie.
UWAGA! Jeśli widzisz, że Pracownik Lotniska prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- nie rozpoczynaj kursu! Aby móc poprawnie przypiąć terminówkę do Twojego samochodu, konieczne jest, żebyś był zalogowany na kopertach. Poczekaj, aż Pracownik Lotniska w swoim panelu przypnie Ci kurs- zobaczysz wtedy wszystkie dane terminówki u siebie na Aplikacji.

ZLECENIA “NA JUŻ”

Zamówienie taksówki “na już” z adresu Lotniska jest zablokowane, Klient otrzyma komunikat z prośbą o Kierowanie się na Postój Taxi. Natomiast Kierowca podczas oczekiwania na kurs na kopertach lub będąc zalogowanym na redzie przeglądać i pobierać terminówki oraz otrzymywać zlecenia na czarno [wolny-kończący].

Lotnisko Chopina
Uprawnienia do obsługi Lotniska Chopina w Warszawie mogą otrzymać Kierowcy oklejeni, współpracy na podstawie modelu abonamentowo-procentowego. Sprawdź, ile kosztuje Subskrypcja iTaxi.

PRZEPUSTKI

Każdy Kierowca, który będzie obsługiwał Lotnisko Chopina musi wyrobić stosowne przepustki- osobową oraz na samochód. Wniosek o wydanie przepustki stanowi załącznik do Umowy o obsługę Lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Koszt wyrobienia kompletu przepustek to 160 zł netto. Wniosek w imieniu Kierowcy składa iTaxi.

W przypadku zmiany samochodu/numeru licencji konieczne jest wyrobienie nowej przepustki na samochód. Koszt wyrobienia przepustki na samochód to 80 zł netto. Jeśli ZGUBISZ którąś z przepustek- niezwłocznie poinformuj o tym biuro iTaxi. Konieczne będzie wyrobienie duplikatu [koszt 80 zł netto/przepustka].
  • Kierowca przebywając na Lotnisku musi mieć przepustkę umieszczoną w widocznym miejscu za szybą.
  • Poza terenem Lotniska przepustka nie może znajdować się w miejscu widocznym z zewnątrz pojazdu.
  • Lotnisko może cofnąć przepustkę w razie naruszenia zasad i regulaminów, które obowiązują na jego terenie.
  • W razie zgubienia przepustki należy niezwłocznie zgłosić ten fakt pracownikowi iTaxi.

RADIA

Każdy Kierowca obsługujący Lotnisko Chopina jest zobowiązany posiadać radio. Radio będzie służyć do komunikacji z Pracownikami Lotniska oraz Kierowcami między sobą.

Zakup radia oraz dostrojenie go do częstotliwości iTaxi leży po stronie Kierowcy.

Kierowca ma obowiązek mieć włączone radio cały czas będąc na terenie Lotniska (Reda, Koperty).

Nie wiesz, gdzie kupić radio?

SKLEP antyradia.pl

Dorodna 35a

tel. 22 814 52 16 |  GSM +48 692 407 288

Na Lotnisku jeździmy zawsze na KANALE 1. Pozostałe kanały są wykorzystywane np. do obsługi imprez- każdorazowo otrzymasz komunikat ze stosowną informacją.

Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz) Częstotliwość górna (G) (MHz) Szerokość kanału (kHz) Rodzaj pracy
1 448,03750 448,03750 12,5 Simplex
2 448,82500 448,82500 12,5 Simplex
3 448,97500 448,97500 12,5 Simplex
Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Częstotliwość górna (G) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Szerokość kanału (kHz)
1 12,5
2 12,5
3 12,5
Nr kanału Rodzaj pracy
1 Simplex
2 Simplex
3 Simplex

NUMERY BOCZNE

Wraz z przepustką otrzymasz numery boczne niezbędne do pracy na Lotnisku.

Należy je nakleić na czystą, odtłuszczoną szybę w miejscach pokazanych na wizualizacjach.

 

ORGANIZACJA RUCHU- TERMINALE, poziom 0, PRZYLOTY

Każdej z korporacji przysługują po dwie koperty/terminal. W sumie jest po 6 kopert taxi na każdym z terminali.

 

ZŁOTE ZASADY

  • Zawsze stosuj się do poleceń pracowników iTaxi, tzw. Peronowych, których zadaniem jest kierowanie ruchem na kopertach. Od dobrej współpracy między Wami zależy, jak dużo odjazdów przypadnie naszej firmie, a nie konkurencji. Peronowi komunikują się z Kierowcami przez radio.
  • Będąc na terenie Lotniska ZAWSZE miej włączone radio.
  • Po godz. 23:30 [kiedy Peronowi kończą pracę] Kierowcy wołają się na radio sami- jeśli odjeżdżasz z kopert, daj znać na radio, na którym z terminali zwalnia się miejsce. Pamiętaj też, że aplikacja również sugeruje kiedy należy wjechać na koperty.
  • Wjazd na redę, koperty, wyjazd z kopert [czyli rozpoczęcie kursu] zawsze sygnalizuj na aplikacji. Kierowca ma obowiązek rejestrować każdy kurs ze strefy, nawet jeśli odbywa się on bez konta Pasażera. Aby dobrze poznać moduł Aplikacji “Strefy Postojowe” obejrzyj film instruktażowy.
  • Wciskając “Rozpocznij kurs” w momencie, kiedy wsiada Pasażer zwalniasz też miejsce umożliwiając następnym Kierowcom zalogowanie się na kopertach. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Pracownik Standu prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- wtedy poczekaj na instrukcje ze Standu.
  • Zawsze staraj się otworzyć Pasażerowi bagażnik i pomóc z walizkami.

ORGANIZACJA RUCHU- REDA

Pomarańczowy parking to parking iTaxi. Zwróć uwagę na oznaczenia poszczególnych obszarów parkingu przeznaczonych dla specjalnych rodzai samochodów. Dodatkowe pasy z lewej strony przy wyjeździe z parkingu to tzw. pasy wylotowe/wyjazdowe. Są one przeznaczone dla pierwszych 5-6 samochodów w kolejce do wjazdu na koperty. Każda korporacja ma swoje pasy wyjazdowe. Pas wyjazdowy iTaxi jest zaznaczony na mapie na pomarańczowo. Na parkingu należy ustawiać się wg kolejności wjazdu, czyli zalogowania na Redę. Samochody specjalne [bus, premium] stoją na miejscach dla nich przeznaczonych, ułatwiających wyjazd poza kolejnością, w sytuacji, kiedy Klient zamówi tego typu auto.

UWAGA! Na Redę możesz zalogować się dopiero bezpośrednio na wjeździe (tzw. kostka), nie wcześniej. Od ul. Hynka obowiązuje również zakaz wyprzedzania się przez taksówki iTaxi (tzw. zakaz ścigania się do Redy).

APLIKACJA PASAŻERA NA LOTNISKU

TERMINÓWKA

  • Klient ma możliwość zamówienia terminówki z adresu Lotniska tylko przez Centralę.
  • Wszystkie terminówki z adresu Lotniska trafiają na Stand.
  • Pracownicy Lotniska prowadzą Klienta do pierwszej taksówki z kopert, chyba że zamówienie będzie wymagało zawołania auta specjalnego [duży bagażnik, bus, premium, zwierzęta etc.]. Zlecenie uzupełni się u Ciebie automatycznie.
UWAGA! Jeśli widzisz, że Pracownik Lotniska prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- nie rozpoczynaj kursu! Aby móc poprawnie przypiąć terminówkę do Twojego samochodu, konieczne jest, żebyś był zalogowany na kopertach. Poczekaj, aż Pracownik Lotniska w swoim panelu przypnie Ci kurs- zobaczysz wtedy wszystkie dane terminówki u siebie na Aplikacji.

ZLECENIA “NA JUŻ”

Zamówienie taksówki “na już” z adresu Lotniska jest zablokowane, Klient otrzyma komunikat z prośbą o Kierowanie się na Postój Taxi. Natomiast Kierowca podczas oczekiwania na kurs na kopertach lub będąc zalogowanym na redzie przeglądać i pobierać terminówki oraz otrzymywać zlecenia na czarno [wolny-kończący].