DEFINICJE

Reda– miejsce, gdzie Kierowca oczekuje w kolejce na wjazd na postój, zwykle parking w wyznaczonym miejscu.

Koperty– miejsca postojowe.

Stand– stanowisko iTaxi na Hali Lotniska. Zadaniem Standu jest obsługiwane terminówek z Lotniska oraz pozyskiwanie i obsługa Pasażerów.

Kierowcy obsługujący Strefy zobowiązani są do zapoznania się z Wykazem Miejsc Postojowych oraz Regulaminem Miejsc Postojowych

Warszawa

Uprawnienia do obsługi Lotniska Chopina w Warszawie mogą otrzymać Kierowcy oklejeni, współpracy na podstawie modelu abonamentowo-procentowego. Sprawdź, ile kosztuje Subskrypcja iTaxi.

PRZEPUSTKI

Każdy Kierowca, który będzie obsługiwał Lotnisko Chopina musi wyrobić stosowne przepustki- osobową oraz na samochód. Wniosek o wydanie przepustki stanowi załącznik do Umowy o obsługę Lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Koszt wyrobienia kompletu przepustek to 160 zł netto. Wniosek w imieniu Kierowcy składa iTaxi.

W przypadku zmiany samochodu/numeru licencji konieczne jest wyrobienie nowej przepustki na samochód. Koszt wyrobienia przepustki na samochód to 80 zł netto. Jeśli ZGUBISZ którąś z przepustek- niezwłocznie poinformuj o tym biuro iTaxi. Konieczne będzie wyrobienie duplikatu [koszt 80 zł netto/przepustka].
  • Kierowca przebywając na Lotnisku musi mieć przepustkę umieszczoną w widocznym miejscu za szybą.
  • Poza terenem Lotniska przepustka nie może znajdować się w miejscu widocznym z zewnątrz pojazdu.
  • Lotnisko może cofnąć przepustkę w razie naruszenia zasad i regulaminów, które obowiązują na jego terenie.
  • W razie zgubienia przepustki należy niezwłocznie zgłosić ten fakt pracownikowi iTaxi.

RADIA

Każdy Kierowca obsługujący Lotnisko Chopina jest zobowiązany posiadać radio. Radio będzie służyć do komunikacji z Pracownikami Lotniska oraz Kierowcami między sobą.

Zakup radia oraz dostrojenie go do częstotliwości iTaxi leży po stronie Kierowcy.

Kierowca ma obowiązek mieć włączone radio cały czas będąc na terenie Lotniska (Reda, Koperty).

Nie wiesz, gdzie kupić radio?

SKLEP antyradia.pl

Dorodna 35a

tel. 22 814 52 16 |  GSM +48 692 407 288

Na Lotnisku jeździmy zawsze na KANALE 1. Pozostałe kanały są wykorzystywane np. do obsługi imprez- każdorazowo otrzymasz komunikat ze stosowną informacją.

Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz) Częstotliwość górna (G) (MHz) Szerokość kanału (kHz) Rodzaj pracy
1 448,03750 448,03750 12,5 Simplex
2 448,82500 448,82500 12,5 Simplex
3 448,97500 448,97500 12,5 Simplex
Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Częstotliwość górna (G) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Szerokość kanału (kHz)
1 12,5
2 12,5
3 12,5
Nr kanału Rodzaj pracy
1 Simplex
2 Simplex
3 Simplex

NUMERY BOCZNE

Wraz z przepustką otrzymasz numery boczne niezbędne do pracy na Lotnisku.

Należy je nakleić na czystą, odtłuszczoną szybę w miejscach pokazanych na wizualizacjach.

 

ORGANIZACJA RUCHU- TERMINALE, poziom 0, PRZYLOTY

iTaxi przysługują cztery koperty/terminal. W sumie jest po 6 kopert taxi na każdym z terminali.

 

ZŁOTE ZASADY

  • Zawsze stosuj się do poleceń pracowników iTaxi, tzw. Peronowych, których zadaniem jest kierowanie ruchem na kopertach. Od dobrej współpracy między Wami zależy, jak dużo odjazdów przypadnie naszej firmie, a nie konkurencji. Peronowi komunikują się z Kierowcami przez radio.
  • Będąc na terenie Lotniska ZAWSZE miej włączone radio.
  • Po godz. 23:30 [kiedy Peronowi kończą pracę] Kierowcy wołają się na radio sami- jeśli odjeżdżasz z kopert, daj znać na radio, na którym z terminali zwalnia się miejsce. Pamiętaj też, że aplikacja również sugeruje kiedy należy wjechać na koperty.
  • Wjazd na redę, koperty, wyjazd z kopert [czyli rozpoczęcie kursu] zawsze sygnalizuj na aplikacji. Kierowca ma obowiązek rejestrować każdy kurs ze strefy, nawet jeśli odbywa się on bez konta Pasażera.
  • Wciskając “Rozpocznij kurs” w momencie, kiedy wsiada Pasażer zwalniasz też miejsce umożliwiając następnym Kierowcom zalogowanie się na kopertach. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Pracownik Standu prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- wtedy poczekaj na instrukcje ze Standu.
  • Zawsze staraj się otworzyć Pasażerowi bagażnik i pomóc z walizkami.

ORGANIZACJA RUCHU- REDA

Pasy POMARAŃCZOWESZARE i ZIELONE zarezerwowane są dla pojazdów iTaxi.

Wjeżdżając na Redę zajmujemy pierwszą wolną linię danego rodzaju aut według następującej kolejności:

Osobowe: Wyjazd 1 → Wyjazd 2 → Linia 1 → Linia 2 → Linia 3 → Linia 4 dodatkowa → Dojazd 1 → Dojazd 2 → Dojazd 3 → Dojazd 4 → Dojazd Awaryjny 5

BUS/PREMIUM: Wyjazd BUS/PREMIUM →Linia 1 BUS/PREMIUM → Linia 2 BUS/PREMIUM → Linia 3 Dodatkowa BUS/PREMIUM

Pojazdy na odbiory terminowe: ZLECENIA TERMINOWE

Koordynatorzy: miejsca KOORDYNATOR

UWAGA! Na Redę możesz zalogować się dopiero bezpośrednio na wjeździe (tzw. kostka), nie wcześniej. Od ul. Hynka obowiązuje również zakaz wyprzedzania się przez taksówki iTaxi (tzw. zakaz ścigania się do Redy).

  • Przed dojazdem do Redy nie wyprzedzamy się nawzajem.
  • Obowiązek logowania na Redzie przy wjeździe na parking Redy
  • Obowiązek włączenia radia przy wjeździe na Redę do czasu wyjazdu z koperty 
  • Opcjonalnie włączenie przycisku przyjmowania kursów z aplikacji w strefie
  • Po wjeździe na Redę obowiązuje zajmowanie pasów według ORGANIZACJI RUCHU REDA
  • Obowiązek pilnowania miejsca w kolejce i podjeżdżania do przodu jak tylko jest wolne miejsce
  • Po wezwaniu przez peronowego “jeden na stary” lub “jeden na nowy” wyjeżdża pierwszy kierowca z kolejki potwierdzając “jadę stary” lub “jadę nowy” następnie loguje się na kopertę (przy szlabanie)
  • Po zabraniu pasażera kierowca ma obowiązek niezwłocznie odjechać z kopert i rozpocząć kurs w aplikacji ( wylogować się z kopert ).
  • W przypadku braku peronowych (po 23:30) kierowcy sami wołają się do kolejki. Kierowcy stojący na nowym terminalu mają pierwszeństwo do przejechania na stary.
  • Kierowca wyjeżdżając z koperty woła kolejnego “następny na stary” lub “następny na nowy”. Powtarza zawołanie dopóki nie usłyszy potwierdzenia komunikatu zwrotnego.
  • UWAGA: Przy wysypach pasażerów również obowiązuje przejazd przez Redę

APLIKACJA PASAŻERA NA LOTNISKU

TERMINÓWKA

  • Klient ma możliwość zamówienia terminówki z adresu Lotniska przez Centralę lub z aplikacji (patrz zakładka Strefy i postoje (np. Blue City)).
  • Wszystkie terminówki przyjęte przez Centralę z adresu Lotniska trafiają na Stand.
  • Pracownicy Lotniska prowadzą Klienta do pierwszej taksówki z kopert, chyba że zamówienie będzie wymagało zawołania auta specjalnego [duży bagażnik, bus, premium, zwierzęta etc.]. Zlecenie uzupełni się u Ciebie automatycznie.
UWAGA! Jeśli widzisz, że Pracownik Lotniska prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- nie rozpoczynaj kursu! Aby móc poprawnie przypiąć terminówkę do Twojego samochodu, konieczne jest, żebyś był zalogowany na kopertach. Poczekaj, aż Pracownik Lotniska w swoim panelu przypnie Ci kurs- zobaczysz wtedy wszystkie dane terminówki u siebie na Aplikacji.

ZLECENIA “NA JUŻ”

W wybranych strefach istnieje możliwość obsługi zleceń, zamówionych przez aplikację pasażera.

Jeżeli strefa daje powyższą możliwość to po zalogowaniu do strefy kierowca zobaczy switch, za pomocą którego, może oznaczyć czy jest w danej chwili chętny na zlecenia z aplikacji pasażera.

  • Gdy Kierowca ustawi switch w pozycji Włączone może otrzymywać kursy ze strefy zarówno w statusie wolny (na zielono), jak również w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)
  • Gdy Kierowca ustawi switch jest w pozycji Wyłączone nie dostanie kursów ze strefy w statusie wolny (na zielono). Może dostawać kursy ze strefy w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)

Odrzucenie kursu w statusie wolny (na zielono) – spadek statystyk
Odrzucenie kursu w statucie w-k (na czarno) – nie ma wpływu na statystyki

W wybranych strefach istnieje możliwość obsługi zleceń, zamówionych przez aplikację pasażera.

Jeżeli strefa daje powyższą możliwość to po zalogowaniu do strefy kierowca zobaczy switch, za pomocą którego, może oznaczyć czy jest w danej chwili chętny na zlecenia z aplikacji pasażera.

Każdorazowo po zalogowaniu do strefy switch ustawiony jest w pozycji Wyłączone. W przypadku podjęcia decyzji o przyjmowaniu zleceń z aplikacji Kierowca zmienia pozycję na Włączone.

 

  • Gdy Kierowca ustawi switch w pozycji Włączone może otrzymywać kursy ze strefy zarówno w statusie wolny (na zielono), jak również w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)
  • Gdy Kierowca ustawi switch jest w pozycji Wyłączone nie dostanie kursów ze strefy w statusie wolny (na zielono). Może dostawać kursy ze strefy w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)

Odrzucenie kursu w statusie wolny (na zielono) – spadek statystyk
Odrzucenie kursu w statucie w-k (na czarno) – nie ma wpływu na statystyki

  • Zamówienie ze strefy złożone poprzez aplikację pasażera jest obsługiwane w pierwszej kolejności przez kierowców zalogowanych do tej strefy.
  • Zlecenie wydawane jest po kolei do kierowców, zgodnie z ich ustawieniem w kolejce . Zlecenie idzie więc do pierwszego kierowcy z kolejki, który ma włączony switch na przyjmowanie zleceń z aplikacji pasażera.
  • Jeżeli w kolejce nie ma nikogo albo zlecenie jest przez wszystkich kierowców z kolejki odrzucane/niepobierane, to zlecenie idzie do kierowców z miasta, zgodnie z algorytmem.
  • Kierowcy, który przyjmą zlecenie, opuszczają kolejkę.
  • Dopłata dla pasażera za kurs ze strefy nalicza się automatycznie i jej wysokość będzie widoczna w aplikacji kierowcy w ekranie wpisywania kwoty za kurs oraz w historii kursów. Pojawi się każdemu kierowcy, który realizuje kurs ze strefy (obojętne czy przyjął kurs będąc w kolejce czy na mieście).

  

 

 

  • Jeżeli pasażer chce zamówić kurs ze strefy z opcjami, które generują dodatkowe opłaty (bus, premium) one także pokażą się i doliczą automatycznie

  

  • Jeżeli rozpoczęty kurs ze strefy zostanie anulowany przez pasażera i należna będzie Rekompensata, kierowca dostanie (R)
    Gdy Kierowca posiadający (R), zaloguje się do kolejki i zrealizuje kurs ze strefy to rekompensata mu nie przepada. Przysługuje mu do momentu, aż zostanie wzięty pod uwagę przy wydawaniu zleceń przez algorytmu.
  • Anulowanie przez pasażera lub kierowcę rozpoczętego zlecenia ze strefy skutkuje wylogowaniem kierowcy z kolejki. Aby móc ponownie przyjmować zlecenia ze strefy kierowca musi zalogować się do kolejki jeszcze raz. Zostanie ustawiony na ostatniej pozycji kolejki.
Lotnisko Chopina
Uprawnienia do obsługi Lotniska Chopina w Warszawie mogą otrzymać Kierowcy oklejeni, współpracy na podstawie modelu abonamentowo-procentowego. Sprawdź, ile kosztuje Subskrypcja iTaxi.

PRZEPUSTKI

Każdy Kierowca, który będzie obsługiwał Lotnisko Chopina musi wyrobić stosowne przepustki- osobową oraz na samochód. Wniosek o wydanie przepustki stanowi załącznik do Umowy o obsługę Lotniska im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Koszt wyrobienia kompletu przepustek to 160 zł netto. Wniosek w imieniu Kierowcy składa iTaxi.

W przypadku zmiany samochodu/numeru licencji konieczne jest wyrobienie nowej przepustki na samochód. Koszt wyrobienia przepustki na samochód to 80 zł netto. Jeśli ZGUBISZ którąś z przepustek- niezwłocznie poinformuj o tym biuro iTaxi. Konieczne będzie wyrobienie duplikatu [koszt 80 zł netto/przepustka].
  • Kierowca przebywając na Lotnisku musi mieć przepustkę umieszczoną w widocznym miejscu za szybą.
  • Poza terenem Lotniska przepustka nie może znajdować się w miejscu widocznym z zewnątrz pojazdu.
  • Lotnisko może cofnąć przepustkę w razie naruszenia zasad i regulaminów, które obowiązują na jego terenie.
  • W razie zgubienia przepustki należy niezwłocznie zgłosić ten fakt pracownikowi iTaxi.

RADIA

Każdy Kierowca obsługujący Lotnisko Chopina jest zobowiązany posiadać radio. Radio będzie służyć do komunikacji z Pracownikami Lotniska oraz Kierowcami między sobą.

Zakup radia oraz dostrojenie go do częstotliwości iTaxi leży po stronie Kierowcy.

Kierowca ma obowiązek mieć włączone radio cały czas będąc na terenie Lotniska (Reda, Koperty).

Nie wiesz, gdzie kupić radio?

SKLEP antyradia.pl

Dorodna 35a

tel. 22 814 52 16 |  GSM +48 692 407 288

Na Lotnisku jeździmy zawsze na KANALE 1. Pozostałe kanały są wykorzystywane np. do obsługi imprez- każdorazowo otrzymasz komunikat ze stosowną informacją.

Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz) Częstotliwość górna (G) (MHz) Szerokość kanału (kHz) Rodzaj pracy
1 448,03750 448,03750 12,5 Simplex
2 448,82500 448,82500 12,5 Simplex
3 448,97500 448,97500 12,5 Simplex
Nr kanału Częstotliwość dolna (D) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Częstotliwość górna (G) (MHz)
1 448,03750
2 448,82500
3 448,97500
Nr kanału Szerokość kanału (kHz)
1 12,5
2 12,5
3 12,5
Nr kanału Rodzaj pracy
1 Simplex
2 Simplex
3 Simplex

NUMERY BOCZNE

Wraz z przepustką otrzymasz numery boczne niezbędne do pracy na Lotnisku.

Należy je nakleić na czystą, odtłuszczoną szybę w miejscach pokazanych na wizualizacjach.

 

ORGANIZACJA RUCHU- TERMINALE, poziom 0, PRZYLOTY

iTaxi przysługują cztery koperty/terminal. W sumie jest po 6 kopert taxi na każdym z terminali.

 

ZŁOTE ZASADY

  • Zawsze stosuj się do poleceń pracowników iTaxi, tzw. Peronowych, których zadaniem jest kierowanie ruchem na kopertach. Od dobrej współpracy między Wami zależy, jak dużo odjazdów przypadnie naszej firmie, a nie konkurencji. Peronowi komunikują się z Kierowcami przez radio.
  • Będąc na terenie Lotniska ZAWSZE miej włączone radio.
  • Po godz. 23:30 [kiedy Peronowi kończą pracę] Kierowcy wołają się na radio sami- jeśli odjeżdżasz z kopert, daj znać na radio, na którym z terminali zwalnia się miejsce. Pamiętaj też, że aplikacja również sugeruje kiedy należy wjechać na koperty.
  • Wjazd na redę, koperty, wyjazd z kopert [czyli rozpoczęcie kursu] zawsze sygnalizuj na aplikacji. Kierowca ma obowiązek rejestrować każdy kurs ze strefy, nawet jeśli odbywa się on bez konta Pasażera.
  • Wciskając “Rozpocznij kurs” w momencie, kiedy wsiada Pasażer zwalniasz też miejsce umożliwiając następnym Kierowcom zalogowanie się na kopertach. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy Pracownik Standu prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- wtedy poczekaj na instrukcje ze Standu.
  • Zawsze staraj się otworzyć Pasażerowi bagażnik i pomóc z walizkami.

ORGANIZACJA RUCHU- REDA

Pasy POMARAŃCZOWESZARE i ZIELONE zarezerwowane są dla pojazdów iTaxi.

Wjeżdżając na Redę zajmujemy pierwszą wolną linię danego rodzaju aut według następującej kolejności:

Osobowe: Wyjazd 1 → Wyjazd 2 → Linia 1 → Linia 2 → Linia 3 → Linia 4 dodatkowa → Dojazd 1 → Dojazd 2 → Dojazd 3 → Dojazd 4 → Dojazd Awaryjny 5

BUS/PREMIUM: Wyjazd BUS/PREMIUM →Linia 1 BUS/PREMIUM → Linia 2 BUS/PREMIUM → Linia 3 Dodatkowa BUS/PREMIUM

Pojazdy na odbiory terminowe: ZLECENIA TERMINOWE

Koordynatorzy: miejsca KOORDYNATOR

UWAGA! Na Redę możesz zalogować się dopiero bezpośrednio na wjeździe (tzw. kostka), nie wcześniej. Od ul. Hynka obowiązuje również zakaz wyprzedzania się przez taksówki iTaxi (tzw. zakaz ścigania się do Redy).

  • Przed dojazdem do Redy nie wyprzedzamy się nawzajem.
  • Obowiązek logowania na Redzie przy wjeździe na parking Redy
  • Obowiązek włączenia radia przy wjeździe na Redę do czasu wyjazdu z koperty 
  • Opcjonalnie włączenie przycisku przyjmowania kursów z aplikacji w strefie
  • Po wjeździe na Redę obowiązuje zajmowanie pasów według ORGANIZACJI RUCHU REDA
  • Obowiązek pilnowania miejsca w kolejce i podjeżdżania do przodu jak tylko jest wolne miejsce
  • Po wezwaniu przez peronowego “jeden na stary” lub “jeden na nowy” wyjeżdża pierwszy kierowca z kolejki potwierdzając “jadę stary” lub “jadę nowy” następnie loguje się na kopertę (przy szlabanie)
  • Po zabraniu pasażera kierowca ma obowiązek niezwłocznie odjechać z kopert i rozpocząć kurs w aplikacji ( wylogować się z kopert ).
  • W przypadku braku peronowych (po 23:30) kierowcy sami wołają się do kolejki. Kierowcy stojący na nowym terminalu mają pierwszeństwo do przejechania na stary.
  • Kierowca wyjeżdżając z koperty woła kolejnego “następny na stary” lub “następny na nowy”. Powtarza zawołanie dopóki nie usłyszy potwierdzenia komunikatu zwrotnego.
  • UWAGA: Przy wysypach pasażerów również obowiązuje przejazd przez Redę

APLIKACJA PASAŻERA NA LOTNISKU

TERMINÓWKA

  • Klient ma możliwość zamówienia terminówki z adresu Lotniska przez Centralę lub z aplikacji (patrz zakładka Strefy i postoje (np. Blue City)).
  • Wszystkie terminówki przyjęte przez Centralę z adresu Lotniska trafiają na Stand.
  • Pracownicy Lotniska prowadzą Klienta do pierwszej taksówki z kopert, chyba że zamówienie będzie wymagało zawołania auta specjalnego [duży bagażnik, bus, premium, zwierzęta etc.]. Zlecenie uzupełni się u Ciebie automatycznie.
UWAGA! Jeśli widzisz, że Pracownik Lotniska prowadzi Klienta z terminówki do Twojego samochodu- nie rozpoczynaj kursu! Aby móc poprawnie przypiąć terminówkę do Twojego samochodu, konieczne jest, żebyś był zalogowany na kopertach. Poczekaj, aż Pracownik Lotniska w swoim panelu przypnie Ci kurs- zobaczysz wtedy wszystkie dane terminówki u siebie na Aplikacji.

ZLECENIA “NA JUŻ”

W wybranych strefach istnieje możliwość obsługi zleceń, zamówionych przez aplikację pasażera.

Jeżeli strefa daje powyższą możliwość to po zalogowaniu do strefy kierowca zobaczy switch, za pomocą którego, może oznaczyć czy jest w danej chwili chętny na zlecenia z aplikacji pasażera.

  • Gdy Kierowca ustawi switch w pozycji Włączone może otrzymywać kursy ze strefy zarówno w statusie wolny (na zielono), jak również w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)
  • Gdy Kierowca ustawi switch jest w pozycji Wyłączone nie dostanie kursów ze strefy w statusie wolny (na zielono). Może dostawać kursy ze strefy w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)

Odrzucenie kursu w statusie wolny (na zielono) – spadek statystyk
Odrzucenie kursu w statucie w-k (na czarno) – nie ma wpływu na statystyki

Strefy postojowe (np. Blue City, itp.)
W wybranych strefach istnieje możliwość obsługi zleceń, zamówionych przez aplikację pasażera.

Jeżeli strefa daje powyższą możliwość to po zalogowaniu do strefy kierowca zobaczy switch, za pomocą którego, może oznaczyć czy jest w danej chwili chętny na zlecenia z aplikacji pasażera.

Każdorazowo po zalogowaniu do strefy switch ustawiony jest w pozycji Wyłączone. W przypadku podjęcia decyzji o przyjmowaniu zleceń z aplikacji Kierowca zmienia pozycję na Włączone.

 

  • Gdy Kierowca ustawi switch w pozycji Włączone może otrzymywać kursy ze strefy zarówno w statusie wolny (na zielono), jak również w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)
  • Gdy Kierowca ustawi switch jest w pozycji Wyłączone nie dostanie kursów ze strefy w statusie wolny (na zielono). Może dostawać kursy ze strefy w statusie wolny-kończący (na czarno) oraz kursy z miasta w statusie wolny-kończący (na czarno)

Odrzucenie kursu w statusie wolny (na zielono) – spadek statystyk
Odrzucenie kursu w statucie w-k (na czarno) – nie ma wpływu na statystyki

  • Zamówienie ze strefy złożone poprzez aplikację pasażera jest obsługiwane w pierwszej kolejności przez kierowców zalogowanych do tej strefy.
  • Zlecenie wydawane jest po kolei do kierowców, zgodnie z ich ustawieniem w kolejce . Zlecenie idzie więc do pierwszego kierowcy z kolejki, który ma włączony switch na przyjmowanie zleceń z aplikacji pasażera.
  • Jeżeli w kolejce nie ma nikogo albo zlecenie jest przez wszystkich kierowców z kolejki odrzucane/niepobierane, to zlecenie idzie do kierowców z miasta, zgodnie z algorytmem.
  • Kierowcy, który przyjmą zlecenie, opuszczają kolejkę.
  • Dopłata dla pasażera za kurs ze strefy nalicza się automatycznie i jej wysokość będzie widoczna w aplikacji kierowcy w ekranie wpisywania kwoty za kurs oraz w historii kursów. Pojawi się każdemu kierowcy, który realizuje kurs ze strefy (obojętne czy przyjął kurs będąc w kolejce czy na mieście).

  

 

 

  • Jeżeli pasażer chce zamówić kurs ze strefy z opcjami, które generują dodatkowe opłaty (bus, premium) one także pokażą się i doliczą automatycznie

  

  • Jeżeli rozpoczęty kurs ze strefy zostanie anulowany przez pasażera i należna będzie Rekompensata, kierowca dostanie (R)
    Gdy Kierowca posiadający (R), zaloguje się do kolejki i zrealizuje kurs ze strefy to rekompensata mu nie przepada. Przysługuje mu do momentu, aż zostanie wzięty pod uwagę przy wydawaniu zleceń przez algorytmu.
  • Anulowanie przez pasażera lub kierowcę rozpoczętego zlecenia ze strefy skutkuje wylogowaniem kierowcy z kolejki. Aby móc ponownie przyjmować zlecenia ze strefy kierowca musi zalogować się do kolejki jeszcze raz. Zostanie ustawiony na ostatniej pozycji kolejki.