Blokady

Tabela najczęstszych powodów zawieszeń konta.

Blokadę konta może nałożyć pracownik biura, pracownik centrali, pracownik lotniska lub Kierowca funkcyjny.

W przypadku okoliczności dodatkowych wymiar blokady może ulec zmianie.

Blokada może obowiązywać do czasu jej wygaśnięcia, do czasu wyjaśnienia sprawy lub cofnięcia przyczyny blokady. W skrajnych przypadkach skutkiem złamania zasad umowy, regulaminu, zasad kultury czy norm społecznych może skutkować rozwiązaniem umowy. Powtarzające się łamanie zasad, niezależnie od ich kalibru, może również doprowadzić do zakończenia współpracy.

Jeśli zauważyłeś blokadę na swoim koncie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Kierowców lub wyjaśnij sprawę w biurze regionalnym.

W przypadku reklamacji od Klientów, pracownicy iTaxi zawsze próbują się równolegle skontaktować telefonicznie z Kierowcą w celu jak najszybszego omówienia zgłoszenia.

Palenie w samochodzie 24h
Brudne auto 6h
Nieodpowiedni strój 6h
Brak zapalonej lampy 5h
Niezalogowanie się na Redzie/Kopertach 72h
Ściganie się do Redy/na Koperty 6h
Łamanie zasad ruchu na Redzie Lotniska 12h
Oszukiwanie przy zapisach na Strefy- zapisywanie się wcześniej niż ustalone, żeby “zaklepać sobie kolejkę” 12h
Wjeżdżanie na Centralnym na 11/zastanawianie ciągów komunikacyjnych 48h
Odmowa kursu z powodem brak terminala 72h
Odmowa krótkiego kursu 48h
Wulgarne zachowanie wobec innych kierowców 12-48h
Tworzenie fikcyjnych kursów na samego siebie 72h
Reklamacja do wyjaśnienia
Warszawa

Tabela najczęstszych powodów zawieszeń konta.

Blokadę konta może nałożyć pracownik biura, pracownik centrali, pracownik lotniska lub Kierowca funkcyjny.

W przypadku okoliczności dodatkowych wymiar blokady może ulec zmianie.

Blokada może obowiązywać do czasu jej wygaśnięcia, do czasu wyjaśnienia sprawy lub cofnięcia przyczyny blokady. W skrajnych przypadkach skutkiem złamania zasad umowy, regulaminu, zasad kultury czy norm społecznych może skutkować rozwiązaniem umowy. Powtarzające się łamanie zasad, niezależnie od ich kalibru, może również doprowadzić do zakończenia współpracy.

Jeśli zauważyłeś blokadę na swoim koncie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Kierowców lub wyjaśnij sprawę w biurze regionalnym.

W przypadku reklamacji od Klientów, pracownicy iTaxi zawsze próbują się równolegle skontaktować telefonicznie z Kierowcą w celu jak najszybszego omówienia zgłoszenia.

Palenie w samochodzie 24h
Brudne auto 6h
Nieodpowiedni strój 6h
Brak zapalonej lampy 5h
Niezalogowanie się na Redzie/Kopertach 72h
Ściganie się do Redy/na Koperty 6h
Łamanie zasad ruchu na Redzie Lotniska 12h
Oszukiwanie przy zapisach na Strefy- zapisywanie się wcześniej niż ustalone, żeby “zaklepać sobie kolejkę” 12h
Wjeżdżanie na Centralnym na 11/zastanawianie ciągów komunikacyjnych 48h
Odmowa kursu z powodem brak terminala 72h
Odmowa krótkiego kursu 48h
Wulgarne zachowanie wobec innych kierowców 12-48h
Tworzenie fikcyjnych kursów na samego siebie 72h
Reklamacja do wyjaśnienia