Blokady

Tabela najczęstszych powodów zawieszeń konta.

Blokadę konta może nałożyć pracownik biura, pracownik centrali, pracownik lotniska lub Kierowca funkcyjny.

W przypadku okoliczności dodatkowych wymiar blokady może ulec zmianie.

Blokada może obowiązywać do czasu jej wygaśnięcia, do czasu wyjaśnienia sprawy lub cofnięcia przyczyny blokady. W skrajnych przypadkach skutkiem złamania zasad umowy, regulaminu, zasad kultury czy norm społecznych może skutkować rozwiązaniem umowy. Powtarzające się łamanie zasad, niezależnie od ich kalibru, może również doprowadzić do zakończenia współpracy.

Jeśli zauważyłeś blokadę na swoim koncie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Kierowców lub wyjaśnij sprawę w biurze regionalnym.

W przypadku reklamacji od Klientów, pracownicy iTaxi zawsze próbują się równolegle skontaktować telefonicznie z Kierowcą w celu jak najszybszego omówienia zgłoszenia.

Palenie w samochodzie 24h
Brudne auto 6h
Nieodpowiedni strój 6h
Brak zapalonej lampy 3h
Brak włączonego radia 3h
Urlop konto zablokowane na czas urlopu
Niezalogowanie się na Redzie/Kopertach 72h
Ściganie się do Redy/na Koperty 6h
Łamanie zasad ruchu na Redzie Lotniska blokada do odbycia szkolenia w biurze floty
Oszukiwanie przy zapisach na Strefy- zapisywanie się wcześniej niż ustalone, żeby “zaklepać sobie kolejkę” 12h
Wulgarne zachowanie w stosunku do pracowników Centrali, Biura czy Koordynatorów 3-6-12h
Odmowa kursu z powodu braku terminala lub radia 24h
Odmowa krótkiego kursu 72h
Wulgarne zachowanie wobec innych kierowców 3-6-12h
Tworzenie fikcyjnych kursów na samego siebie 72h
Reklamacja do wyjaśnienia
Powtarzające się zrzucanie zleceń terminowych blokada wydawania zleceń terminowych
Powtarzające się reklamacje klientów biznesowych (na brak kultury, brudne/śmierdzące auto, nienależytą jakość obsługi) skutkujące odmową jazdy z danym kierowcą blokada zleceń biznesowych
Zadłużenie blokada zleceń gotówkowych
Warszawa

Tabela najczęstszych powodów zawieszeń konta.

Blokadę konta może nałożyć pracownik biura, pracownik centrali, pracownik lotniska lub Kierowca funkcyjny.

W przypadku okoliczności dodatkowych wymiar blokady może ulec zmianie.

Blokada może obowiązywać do czasu jej wygaśnięcia, do czasu wyjaśnienia sprawy lub cofnięcia przyczyny blokady. W skrajnych przypadkach skutkiem złamania zasad umowy, regulaminu, zasad kultury czy norm społecznych może skutkować rozwiązaniem umowy. Powtarzające się łamanie zasad, niezależnie od ich kalibru, może również doprowadzić do zakończenia współpracy.

Jeśli zauważyłeś blokadę na swoim koncie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Kierowców lub wyjaśnij sprawę w biurze regionalnym.

W przypadku reklamacji od Klientów, pracownicy iTaxi zawsze próbują się równolegle skontaktować telefonicznie z Kierowcą w celu jak najszybszego omówienia zgłoszenia.

Palenie w samochodzie 24h
Brudne auto 6h
Nieodpowiedni strój 6h
Brak zapalonej lampy 3h
Brak włączonego radia 3h
Urlop konto zablokowane na czas urlopu
Niezalogowanie się na Redzie/Kopertach 72h
Ściganie się do Redy/na Koperty 6h
Łamanie zasad ruchu na Redzie Lotniska blokada do odbycia szkolenia w biurze floty
Oszukiwanie przy zapisach na Strefy- zapisywanie się wcześniej niż ustalone, żeby “zaklepać sobie kolejkę” 12h
Wulgarne zachowanie w stosunku do pracowników Centrali, Biura czy Koordynatorów 3-6-12h
Odmowa kursu z powodu braku terminala lub radia 24h
Odmowa krótkiego kursu 72h
Wulgarne zachowanie wobec innych kierowców 3-6-12h
Tworzenie fikcyjnych kursów na samego siebie 72h
Reklamacja do wyjaśnienia
Powtarzające się zrzucanie zleceń terminowych blokada wydawania zleceń terminowych
Powtarzające się reklamacje klientów biznesowych (na brak kultury, brudne/śmierdzące auto, nienależytą jakość obsługi) skutkujące odmową jazdy z danym kierowcą blokada zleceń biznesowych
Zadłużenie blokada zleceń gotówkowych