WSTĘP

iTaxi to polska platforma technologiczna skupiająca się na dostarczaniu Klientom biznesowym rozwiązań ułatwiających obsługę i zarządzanie podróżami firmowymi. Firma znalazła się w czołówce najbardziej obiecujących startupów wyróżnionych w ogólnoeuropejskim konkursie Tech5. iTaxi pracuje obecnie przede wszystkim nad rozwojem usług dla biznesu oraz pozyskaniem partnerów, z którymi zbuduje rozbudowany ekosystem usług związanych z podróżowaniem. W chwili obecnej trwają  intensywne prace nad dalszym rozwojem aplikacji jak i wewnętrznych systemów firmy, by zapewnić efektywne zarządzanie przejazdami korporacyjnymi u Klientów.

W wyniku prowadzonych działań z ostatniego roku 2018, liczba kursów zrealizowanych przez iTaxi na terenie całej Polski rok do roku wzrosła o blisko 70%, w Warszawie – dwukrotnie, z kolei liczba klientów biznesowych zwiększyła się o 40%.

Kierowco! Cieszymy się, że jesteś z nami i razem możemy budować firmę. Dzięki Twojemu zaangażowaniu i doświadczeniu możemy realizować nasz wspólny cel- dostarczać Klientom usługę najwyższej jakości.

Pozdrawiamy- Zespół iTaxi.pl

Regulamin iTaxi

Zapoznaj się z regulaminem!

Regulamin jest zbiorem zasad regulujących naszą współpracę. Pamiętaj, żeby się dokładnie z nim zapoznać.

Regulamin jest dokumentem, który otrzymujesz i podpisujesz wraz z umową o współpracy z iTaxi.

Wszelkie zmiany regulaminu są wysyłane na Twój adres e-mail podany przy rejestracji konta w iTaxi 30 dni przed wejściem nowego regulaminu w życie. Informacje o wysyłce nowego regulaminu pojawią się w tym samym czasie w wiadomości na Aplikacji Kierowcy K3.

Jeśli nie zgadzasz się na zmiany w regulaminie- do czasu, kiedy wejdzie on w życie masz czas, żeby rozwiązać umowę.

 

REGULAMIN

Zasady ubioru iTaxi

Jak Cię widzą, tak Cię piszą!

Odpowiedni ubiór buduje wizerunek firmy i świadczy o profesjonalizmie. Poniżej znajdziesz zasady dotyczące ubioru Kierowców, jakie obowiązują w iTaxi. Przestrzeganie ich jest wymogiem koniecznym przy naszej współpracy.
TAK NIE
SPODNIE Jednolite, materiałowe lub dżinsowe. Dresowe, bojówki, krótkie, wzorzyste.
KOSZULA, POLÓWKA Koszula lub polówka jednolita, nie wzorzysta.

UWAGA! Na Lotnisku Chopina tylko koszula lub polówka firmowa iTaxi

T-thirt, bluza z kapturem, wzorzyste koszule lub polówki, polówki z napisami.
BUTY Półbuty. Buty typowo sportowe, klapki, sandały.
NAKRYCIE GŁOWY Czapka z daszkiem, kaptur.

Dowiedz się, jakie zasady ubioru obowiązują Kierowców Premium.

Zasady ogólne - bądźmy profesjonalni!

Czy wiesz, że…

wszystkie te punkty, chociaż oczywiste, są częstymi powodami reklamacji i wystawienia niskiej oceny przez Klienta 🙁
“Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwol­nić każ­de­go w fir­mie, od pre­ze­sa w dół – po pro­stu wy­da­jąc swoje pie­nią­dze gdzie in­dziej.” – założyciel i twórca Wall-Mart
  • Nigdy nie pal w samochodzie, to czuć!
  • Dbaj o czystość samochodu w środku i na zewnątrz, pamiętaj że bagażnik powinien być pusty. Samochód to Twoja wizytówka i miejsce pracy- w iTaxi przykładamy do tego wagę.
  • Dbaj o stan oklein i samochodu– niedopuszczalne są widoczne uszkodzenia blacharskie, wypłowiałe okleiny, samowolka związana z oklejeniem [obce reklamy nierekomendowane przez iTaxi, prywata].
  • Nie rozmawiaj z Pasażerem na tematy drażliwe, zachowaj profesjonalizm i dobre nastawienie. Wdanie się w rozmowę o polityce rzadko kiedy kończy się dobrze 😉
  • Dbaj o kulturę na drodze. Reklamacje dotyczące zachowania taksówkarzy na drodze również się zdarzają. Nie psujmy opinii firmie oraz Kierowcom Taxi ogólnie.
  • Klimatyzacja czy terminal to również Twoje narzędzia pracy i dodatkowe atuty. Nie odmawiaj Klientowi płatności kartą, włączenia klimatyzacji czy krótkiego kursu. To nieprofesjonalne i niezgodne z zasadami iTaxi.

Dobre praktyki podczas kursu

  • Uważasz, że czas dojazdu sugerowany przez aplikację znacznie różni się od Twoich szacunków? Zadzwoń koniecznie do Klienta i go o tym poinformuj.
  • W przypadku terminówek klikaj “CZEKAM” nie wcześniej niż o godzinie, na którą jest terminówka.
  • Jeśli Klient przez 5min. od kliknięcia “Czekam” albo od godziny, na którą jest kurs nie przychodzi- wykonaj telefon do Klienta i poinformuj go, że czekasz na miejscu i włączasz licznik.
  • Jeśli mija 10 lub 15min.
    [w zależności od miasta], a Klient nadal nie wychodzi, wykonaj telefon uprzedzający, że odjeżdżasz.
  • Zawsze, kiedy Klient wsiada do taksówki zapytaj, na jakie nazwisko było zamówienie. Nigdy nie sugeruj odpowiedzi pytając np. “Pan Kowalski?”
  • Zapytaj Klienta o adres docelowy i wpisz go w aplikacji zanim ruszysz. Jeśli w zleceniu był już adres docelowy- potwierdź go z Klientem. Jakie są korzyści z wpisywania adresu docelowego? Sam zobacz!
  • Jeśli widzisz w komentarzu “Cichy przejazd”- uszanuj życzenie Klienta, żeby podróżować w ciszy.
  • Zakończ kurs na taksometrze przy Kliencie i podaj mu kwotę do zapłaty, zawsze, niezależnie od formy płatności.

Zasady realizacji kampanii reklamowych

Akcje marketingowe są fajne!

Im bardziej rozpoznawalna marką jesteśmy- tym większym cieszymy się zainteresowaniem ze strony reklamodawców 🙂

iTaxi angażuje się w akcje marketingowe z licznymi Partnerami, dzięki czemu wzajemnie możemy się promować.

Dodatkowe gadżety do rozdania Pasażerom to miła niespodzianka i dodatkowy plus podróżowania z iTaxi- dlatego warto!

Każdorazowo, kiedy rozpoczyna się nowa akcja promocyjna- zostaniesz o tym poinformowany za pośrednictwem wiadomości w Aplikacji lub sms.

Prosimy o sprawne stawienie się w biurze po akcesoria lub naklejki reklamowe- pomoże to nam rzetelnie wywiązać się z terminów.

Zazwyczaj w akcjach marketingowych naszych Partnerów mamy do czynienia z : upominkami do rozdania Pasażerom, zagłówkami tematycznymi lub tymczasowymi naklejkami na szyby.

Zasady uczestnictwa i przeprowadzania akcji marketingowych precyzuje regulamin.