WSTĘP

iTaxi to polska platforma technologiczna skupiająca się na dostarczaniu Klientom biznesowym rozwiązań ułatwiających obsługę i zarządzanie podróżami firmowymi. Firma znalazła się w czołówce najbardziej obiecujących startupów wyróżnionych w ogólnoeuropejskim konkursie Tech5. iTaxi pracuje obecnie przede wszystkim nad rozwojem usług dla biznesu oraz pozyskaniem partnerów, z którymi zbuduje rozbudowany ekosystem usług związanych z podróżowaniem. W chwili obecnej trwają  intensywne prace nad dalszym rozwojem aplikacji jak i wewnętrznych systemów firmy, by zapewnić efektywne zarządzanie przejazdami korporacyjnymi u Klientów.

W wyniku prowadzonych działań z ostatniego roku 2018, liczba kursów zrealizowanych przez iTaxi na terenie całej Polski rok do roku wzrosła o blisko 70%, w Warszawie – dwukrotnie, z kolei liczba klientów biznesowych zwiększyła się o 40%.

Kierowco! Cieszymy się, że jesteś z nami i razem możemy budować firmę. Dzięki Twojemu zaangażowaniu i doświadczeniu możemy realizować nasz wspólny cel- dostarczać Klientom usługę najwyższej jakości.

Pozdrawiamy- Zespół iTaxi.pl

Regulamin iTaxi

Zapoznaj się z regulaminem!

Regulamin jest zbiorem zasad regulujących naszą współpracę. Pamiętaj, żeby się dokładnie z nim zapoznać.

Regulamin jest dokumentem, który otrzymujesz i podpisujesz wraz z umową o współpracy z iTaxi.

Wszelkie zmiany regulaminu są wysyłane na Twój adres e-mail podany przy rejestracji konta w iTaxi 30 dni przed wejściem nowego regulaminu w życie. Informacje o wysyłce nowego regulaminu pojawią się w tym samym czasie w wiadomości na Aplikacji Kierowcy K3.

Jeśli nie zgadzasz się na zmiany w regulaminie- do czasu, kiedy wejdzie on w życie masz czas, żeby rozwiązać umowę.

 

REGULAMIN

Zasady ubioru iTaxi

Jak Cię widzą, tak Cię piszą!

Odpowiedni ubiór buduje wizerunek firmy i świadczy o profesjonalizmie. Poniżej znajdziesz zasady dotyczące ubioru Kierowców, jakie obowiązują w iTaxi. Przestrzeganie ich jest wymogiem koniecznym przy naszej współpracy.
TAK NIE
SPODNIE Jednolite, materiałowe lub dżinsowe. (w ciemnym kolorze) Dresowe, bawełniane, sztruksy, bojówki, spodnie z dziurami czy przetarciami, naszywkami, wzorzyste, krótkie spodenki.
KOSZULA, POLÓWKA Jednolita lub w drobne wzorki, polo firmowe iTaxi, polo jednolite bez wzorów i naszywek.
Na Lotnisku: TYLKO jednolita w drobne wzorki lub polo firmowe iTaxi.
Koszula zapięta na guziki
T-shirt, koszula flanelowa, koszula w kratę, koszula w misie, koszula w kwiaty, koszula w różne inne wzory, polo we wzory, bluza z kapturem, kamizelki, bezrękawniki.
Rozpięte guziki, Duży dekolt
BUTY Pantofle, mokasyny, półbuty jednokolorowe Buty typowo sportowe, buty na białej podeszwie, buty o jaskrawych kolorach, klapki, sandały.
SPÓDNICA, SUKIENKA Jednolita, w długości do/ za kolano Wzorzysta lub w długości mini.
NAKRYCIE GŁOWY Czapka z daszkiem, czapka wełniana, kaptur.

Dowiedz się, jakie zasady ubioru obowiązują Kierowców Premium.

Zasady ogólne - bądźmy profesjonalni!

Czy wiesz, że…

wszystkie te punkty, chociaż oczywiste, są częstymi powodami reklamacji i wystawienia niskiej oceny przez Klienta 🙁
“Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwol­nić każ­de­go w fir­mie, od pre­ze­sa w dół – po pro­stu wy­da­jąc swoje pie­nią­dze gdzie in­dziej.” – założyciel i twórca Wall-Mart
  • Nigdy nie pal w samochodzie, to czuć!
  • Dbaj o czystość samochodu w środku i na zewnątrz, pamiętaj że bagażnik powinien być pusty. Samochód to Twoja wizytówka i miejsce pracy- w iTaxi przykładamy do tego wagę.
  • Dbaj o stan oklein i samochodu– niedopuszczalne są widoczne uszkodzenia blacharskie, wypłowiałe okleiny, samowolka związana z oklejeniem [obce reklamy nierekomendowane przez iTaxi, prywata].
  • Nie rozmawiaj z Pasażerem na tematy drażliwe, zachowaj profesjonalizm i dobre nastawienie. Wdanie się w rozmowę o polityce rzadko kiedy kończy się dobrze 😉
  • Dbaj o kulturę na drodze. Reklamacje dotyczące zachowania taksówkarzy na drodze również się zdarzają. Nie psujmy opinii firmie oraz Kierowcom Taxi ogólnie.
  • Klimatyzacja czy terminal to również Twoje narzędzia pracy i dodatkowe atuty. Nie odmawiaj Klientowi płatności kartą, włączenia klimatyzacji czy krótkiego kursu. To nieprofesjonalne i niezgodne z zasadami iTaxi.

Dobre praktyki podczas kursu

  • Uważasz, że czas dojazdu sugerowany przez aplikację znacznie różni się od Twoich szacunków? Zadzwoń koniecznie do Klienta i go o tym poinformuj.
  • W przypadku terminówek klikaj “CZEKAM” nie wcześniej niż o godzinie, na którą jest terminówka.
  • Jeśli Klient przez 5min. od kliknięcia “Czekam” albo od godziny, na którą jest kurs nie przychodzi- wykonaj telefon do Klienta i poinformuj go, że czekasz na miejscu i włączasz licznik.
  • Jeśli mija 10 lub 15min.
    [w zależności od miasta], a Klient nadal nie wychodzi, wykonaj telefon uprzedzający, że odjeżdżasz.
  • Zawsze, kiedy Klient wsiada do taksówki zapytaj, na jakie nazwisko było zamówienie. Nigdy nie sugeruj odpowiedzi pytając np. “Pan Kowalski?”
  • Zapytaj Klienta o adres docelowy i wpisz go w aplikacji zanim ruszysz. Jeśli w zleceniu był już adres docelowy- potwierdź go z Klientem. Jakie są korzyści z wpisywania adresu docelowego? Sam zobacz!
  • Jeśli widzisz w komentarzu “Cichy przejazd”- uszanuj życzenie Klienta, żeby podróżować w ciszy.
  • Zakończ kurs na taksometrze przy Kliencie i podaj mu kwotę do zapłaty, zawsze, niezależnie od formy płatności.

Zasady realizacji kampanii reklamowych

Akcje marketingowe są fajne!

Im bardziej rozpoznawalna marką jesteśmy- tym większym cieszymy się zainteresowaniem ze strony reklamodawców 🙂

iTaxi angażuje się w akcje marketingowe z licznymi Partnerami, dzięki czemu wzajemnie możemy się promować.

Dodatkowe gadżety do rozdania Pasażerom to miła niespodzianka i dodatkowy plus podróżowania z iTaxi- dlatego warto!

Każdorazowo, kiedy rozpoczyna się nowa akcja promocyjna- zostaniesz o tym poinformowany za pośrednictwem wiadomości w Aplikacji lub sms.

Prosimy o sprawne stawienie się w biurze po akcesoria lub naklejki reklamowe- pomoże to nam rzetelnie wywiązać się z terminów.

Zazwyczaj w akcjach marketingowych naszych Partnerów mamy do czynienia z : upominkami do rozdania Pasażerom, zagłówkami tematycznymi lub tymczasowymi naklejkami na szyby.

Zasady uczestnictwa i przeprowadzania akcji marketingowych precyzuje regulamin.