Ocena Pasażera

OCENA PASAŻERA jest średnią z ostatnich 20 ocen wystawionych przez Klientów.
Twoja średnia jest aktualizowana raz dziennie.

Ocena Pasażera również ma wpływ na Twój Priorytet do zleceń, dbaj o nią.

ZOBACZ SWOJĄ OCENĘ wchodząc w MENU→ STATYSTYKI w Aplikacji Kierowcy. Jeśli chcesz zobaczyć również komentarze do oceny 5 z ostatniego tygodnia- wejdź w MENU→ STATYSTYKI→ OCENA. Miłej lektury!

Uważasz, że zostałeś oceniony niesprawiedliwie? Zadzwoń do Biura Obsługi Kierowców i zgłoś swoje wątpliwości- wyjaśnimy sytuację i w razie pozytywnego rozpatrzenia, cofniemy ocenę.

Godziny dostępności, godziny szczytu

GODZINY DOSTĘPNOŚCI to czas, kiedy Kierowca jest dostępny dla iTaxi (w statusie WOLNY) albo jest w kursie iTaxi. Kiedy stoisz zalogowany na Redzie lub Kopertach na Strefie – również liczą Ci się godziny dostępności.

Godziny dostępności zerują się co tydzień. Mają one duży wpływ na Priorytet do zleceń. Godziny dostępności w szczycie są jeszcze cenniejsze!

ZOBACZ SWOJE GODZINY dostępności w danym miesiącu w MENU→ STATYSTYKI na ekranie głównym.

O trwających godzinach SZCZYTU dowiesz się z napisu pod procentem Jakości Pracy

Jakość Pracy

JAKOŚĆ PRACY to stosunek zleceń odrzuconych do przyjętych.
Przykład:
jeśli przyjąłeś i zrealizowałeś 58 zleceń, a odrzuciłeś w tym czasie 6 zleceń to …

ilość przyjętych zleceń / (zlecenia odrzucone + zlecenia przyjęte) x 100=Jakość Pracy
58 / (6 + 58) x 100= 58 / 64 x 100= 0,91 x 100= 91%

Swoją Jakość Pracy znajdziesz na górnej belce w Aplikacji Kierowcy oraz w MENU→ Statystyki. Ma ona wpływ na Twój priorytet do zleceń.

KTÓRE ZLECENIA MOGĘ ODRZUCIĆ?

Bez konsekwencji dla Jakości Pracy można odrzucić zlecenie powyżej 4km dolotu lub powyżej 10min. czasu dojazdu [wystarczy, żeby jeden z warunków był spełniony].

Również zlecenia tzw. “na czarno” [wolny- kończący] oraz zlecenia z adresu docelowego nie są obowiązkowe. Pamiętaj jednak, żeby na takie zlecenia zawsze reagować, gdyż brak reakcji na zlecenie jest traktowane negatywnie.

UWAGA!

Czasy podawane w aplikacji uznajemy za wiążące.

Super Priorytet [tzw. Kapsel]

Gdzie znajdę informacje, ile kursów należy wykonać, żeby zdobyć Super Priorytet?
Wystarczy, że wejdziesz w Aplikacji Kierowcy w MENU→ STATYSTYKI→ OSIĄGNIĘCIA lub MENU→ STATYSTYKI→ KURSY
Do Super Priorytetu wliczają się WSZYSTKIE kursy wykonane przez Kierowcę.

Od poniedziałku godz. 00:00 do niedzieli godz. 23:59 system zlicza kursy wykonane przez Kierowcę.

Jeśli wykonasz w tym czasie odpowiednią ilość kursów:
od kolejnego poniedziałku godz. 00:00 do niedzieli godz. 23:59 dostaniesz mocny, odczuwalny od razu zastrzyk punktów do priorytetu.
W międzyczasie, w następnym przedziale poniedziałek-niedziela można wyjeździć sobie Super Priorytet na następny tydzień 🙂

Priorytet do zleceń

Priorytet to wypadkowa Twoich wyników codziennej pracy w iTaxi oraz parametrów samochodu i oceny Klienta. Najważniejsze są Twoje bieżące statystyki oraz oklejenie w iTaxi. Informacje o swoim Priorytecie znajdziesz w MENU→ STATYSTYKI→ OSIĄGNIĘCIA
  • Po pierwsze- oklej się w iTaxi. To daje Ci bardzo dużą przewagę. Doceniamy Kierowców promujących naszą markę. Oklejenie w iTaxi jest darmowe.
  • Zadbaj o swoje Godziny Dostępności i Jakość Pracy– chcemy promować i nagradzać aktywnych, rzetelnych Kierowców. Każda dodatkowa godzina dostępności dla iTaxi zwiększa Twój priorytet. Pamiętaj też, żeby nie odrzucać zleceń poniżej 4km i 10min. dojazdu do Klienta, reagować na zlecenia, nie anulować zleceń po przyjęciu oraz nie odrzucać wcześniej przyjętych terminówek. Zdarzyło Ci się jednak jedno z powyższych? Nie przejmuj się- nie wymagamy 100% Jakości Pracy. Jednak im wyższy wskaźnik- tym lepiej dla Twojego priorytetu.
  • Loguj się w Godzinach Szczytu– takie godziny dostępności doceniamy jeszcze bardziej! Wypatruj informacji o godzinach szczytu na górnej belce w Twojej aplikacji- to jeszcze lepszy czas, żeby jeździć dla iTaxi!
  • Jesteś już wzorowym Kierowcą? Pomyśl też o jakości swojej usługi! Planujesz zmianę auta? Parametry Twojego samochodu również mają wpływ na Twój priorytet, chociaż nie tak duży jak wyżej wymienione. Pomyśl o komforcie Pasażerów. Pamiętaj, że Pasażerowie nie lubią zapachu papierosów w samochodzie, zbyt głośnej muzyki, nieporządku. Dbaj więc o czystość i zapach w swoim aucie, używaj klimatyzacji w upalne dni, nie odmawiaj płatności kartą. Młodsze auto da Ci też pewną przewagę, choć nie jest to duża składowa priorytetu. Klasa auta [np. Premium] również ma wpływ na priorytet.
  • Zachęcaj też Klientów do wystawienia pozytywnej oceny po kursie– miły Kierowca i komfortowa podróż na pewno będzie dobrym bodźcem do wystawienia 5 gwiazdek 🙂 Nie przejmuj się jednocześnie jedną gorszą oceną od Klienta, na którą nie miałeś wpływu. Jedna gorsza ocena nie będzie odczuwalna w Twoim priorytecie. Co innego dużo dobrych 🙂 lub dużo złych ocen 🙁
  • Pamiętaj też, że Klienci zwracają uwagę na stosunek jakości do ceny, niekoniecznie zawsze chcą płacić najmniej, jeśli wiedzą, dlaczego coś kosztuje więcej. Dostosuj więc cenę do swojej oferty. Poproś swojego Koordynatora o podpowiedź, jaka cena będzie najlepsza dla Twojego samochodu.
Dokładne wagi oraz wartości punktowe poszczególnych składowych priorytetu są tajemnicą firmy. Informacje przekazane wyżej są w zupełności wystarczające, żeby Kierowca mógł w pełni świadomie zadbać o swój priorytet do zleceń.

Osiągnięcia

W menu STATYSTYKI→ OSIĄGNIĘCIA pod swoim Priorytetem zobaczysz odznaki przyporządkowane do poszczególnych rodzajów osiągnięć. Zdobyte odznaki mogą podnieść wartość scoringu.
Osiągnięcia zdobyte w danym tygodniu, będą pracowały na Twoją korzyść w kolejnym dodając dodatkowe punkty do scoringu

Finanse

W sekcji Finanse znajdziesz...

… informacje o stanie Twoich rozliczeń z iTaxi, informacje o Twoim obrocie bieżącym oraz w rozbiciu na poszczególne okresy rozliczeniowe, pasek wykorzystania górnego limitu w przypadku Kierowców oklejonych.

O dziale Finanse przeczytasz TUTAJ.