Czego szukasz?

Kontakt

Biuro Obsługi Kierowcy (BOK)

Godziny pracy
7:00–20:00 (poniedziałek – piątek)

Sprawy, w których możesz kontaktować się z BOK:

  • Wyjaśnienie rozliczeń
  • Składanie reklamacji
  • Sprawy związane z kursami (zrealizowanymi i nadchodzącymi)
  • Inne kwestie związane ze współpracą (np. scoring)

Uwaga! BOK nie odpowiada za kwestie związane ze szkoleniami Kierowców.

Call Center (Centrala)

Godziny pracy
24/7
Dostępne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu

Uwaga! Kontakt z Call Center jest możliwy wyłącznie w sprawach dotyczących bieżącego kursu.

Biura Floty – placówki stacjonarne

Godziny pracy
Szczegółowe godziny pracy poszczególnych Biur Floty znajdziesz w zakładce Miasta
W czwartki biura są nieczynne

Sprawy, w których możesz zgłaszać się do biura stacjonarnego:

  • Weryfikacja auta
  • Zmiana warunków umowy
  • Wyjaśnianie reklamacji złożonych przez klientów dotyczących Twojej pracy

Rzecznik Kierowcy

Rzecznik Kierowcy rozpatruje wyłącznie sprawy o charakterze niestandardowym – kompleksowe, wymagające szczególnej uwagi ze względu na ich znaczenie oraz stopień złożoności.

 

Jak zgłosić sprawę do Rzecznika Kierowcy?

  • Przygotuj szczegółowy opis sytuacji, którą chcesz zgłosić
  • Wyślij wiadomość na adres [email protected]
  • Pamiętaj, aby w treści maila podać swój numer radiowy

 

Ważne informacje

  • Rzecznik Kierowcy udziela odpowiedzi drogą mailową
  • Biuro Obsługi Kierowcy, Dział Floty ani Koordynatorzy nie umawiają spotkań z Rzecznikiem


Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.