Co to jest iPortfel?
iPortfell umożliwia samodzielne realizowanie przez Ciebie przelewu wypłaty należnego Ci wynagrodzenia w dowolnym momencie.
Czy mogę skorzystać z wypłat na żądanie?
Jeśli jesteś Kierowcą iTaxi, masz aktywną Umowę i rozliczasz się bezpośrednio z iTaxi, będziesz mógł korzystać z wypłat na żądanie za pomocą iPortfela
Czy muszę instalować iPortfel?
iPortfel jest dostępny z poziomu aplikacji kierowcy. Nie ma potrzeby instalowania odrębnego oprogramowania.
Kiedy mogę korzystać z Wypłaty na życzenie?
Aktualizacja systemu odbywa się każdego dnia pomiędzy godziną 12:00 a 14:00 – w tym czasie nie ma możliwości wypłat!
W okresie przygotowywania przez iTaxi miesięcznych rozliczeń i przelewów dostęp do wypłat poprzez iPortfel będzie zablokowany.
Dni niedostępności systemu to:
1-3 i 5-10 stycznia
1-2 i 7-12 luty
1-4 i 7-11 marzec
1-2 i 5-10 kwiecień
1-2 i 7-10 maj
1-3 i 6-11 czerwiec
Jaka jest minimalna i maksymalna kwota jaką mogę jednorazowo wypłacić?
Najmniejsza kwota możliwa do jednorazowej wypłaty to 20 PLN, największa kwota to 3000 PLN.
Ile to kosztuje ?
Dwie pierwsze wypłaty w każdym miesiącu są bezpłatne, każda kolejna kosztuje 5 PLN niezależnie od wysokości wypłaty.
Ile razy w miesiącu mogę skorzystać z zaliczkowej wypłaty ?
Z zaliczkowej wypłaty przez iPortfel możesz skorzystać 30 razy w miesiącu.Jednak powinieneś pamiętać o opłatach.
Jak długo muszę czekać, aby pieniądze pojawiły się na moim koncie?
Jeśli żądanie wypłaty zrealizowane zostanie w godzinach 00:00-07:59 w dniu roboczym pieniądze wpłyną na konto kierowcy tego samego dnia, żądanie wypłaty zlecone w godzinach 08:00-23:59 w dniu roboczym spowoduje wpływ pieniędzy na konto kierowcy w następnym dniu roboczym.
Czy iPortfel zastępuje standardowy system wypłat obowiązujący w firmie iTaxi?
Nie, usługa iPortfel nie zastępuje systemu rozliczeń i przelewów realizowanych przez iTaxi. Z iTaxi będziesz otrzymywał przelew 1 raz w miesiącu, 8-ego dnia każdego miesiąca. Dzięki iPortfel masz możliwość otrzymać swoje wynagrodzenie lub jego część wcześniej. Środki niewypłacone przez iPortfel otrzymasz w standardowym terminie rozliczenia obowiązującym w iTaxi.
Z czego się składa dostępna kwota do wypłaty w aplikacji?
Kwota dostępna do wypłaty, która jest widoczna w aplikacji, składa się z:
- aktualnego salda księgowego wynikającego z wystawionych dokumentów księgowych (widoczne ze szczegółami również w aplikacji kierowcy),
- wynagrodzenia należnego Tobie za przejazdy zrealizowane w danym miesiącu, na które nie zostały jeszcze wystawione dokumenty księgowe, tj:
- środki za przejazdy bezgotówkowe (pomniejszone o rabat) oraz za przejazdy opłacone aplikacją iTaxi,
- pomniejszone o prowizję od przejazdów zrealizowanych przez pasażerów indywidualnych oraz o opłaty za wjazdy do kolejki,
- pomniejszone o wystawione noty obciążeniowe, sumy wypłat zaliczkowych, które wykonałeś poprzez iPortfel w danym miesiącu.
Wypłaciłem środki przez aplikację – co dalej.
Wypłacone pieniądze zostaną przelane na Twoje konto bankowe, a dostępna możliwa kwota do wypłaty zmniejszy się o zrealizowaną wypłatę. Suma wypłaconych w ciągu danego miesiąca środków zmniejszy Twoje saldo rozliczeń z iTaxi i będzie uwzględniona w przelewie, który otrzymasz od iTaxi 8-ego dnia kolejnego miesiąca, o ile pozostanie saldo do zapłaty.
W jaki sposób jest pobierana opłata za przelew ?
Opłata w wysokości PLN 5 będzie automatycznie pobierana przy 3-cim i każdym kolejnym przelewie wykonanym przez iPortfel w danym miesiącu. Kwota dostępnych do wypłaty środków będzie już uwzględniać tę opłatę, i po zrealizowaniu przelewu kwota ta zostanie potrącona z salda rozliczeń z iTaxi. Np. Kwota dostępnych środków do wypłaty wynosi 200 zł, ale wyczerpał już limit darmowych wypłat. Każda kolejna wiąże się z opłatą w wysokości 5 zł. Po zleceniu dyspozycji wypłaty: Kierowca otrzyma 195 zł, 5 zł zostanie pobrane z dostępnego salda jako opłata, na Aplikacji pojawi się saldo po wypłacie.
Jak często są aktualizowane dane o saldzie i przejazdach ?
Dane o saldzie oraz przejazdach są aktualizowane co ok 20 min.
Jeśli masz wątpliwości lub pytania dotyczące Twoich wypłat, możesz do nas napisać pod adres [email protected]