Premium
Aby dołączyć do Floty Premium, należy stawić się w biurze na okazanie samochodu.
O dołączeniu auta do Floty Premium decyduje pracownik biura.
Od Kierowcy Premium oczekujemy:
- Nienagannej kultury osobistej, schludnego ubioru wg ustalonego Dress Code’u.
- Znajomości j.angielskiego w stopniu komunikatywnym [znajomość języka jest sprawdzana w biurze podczas krótkiej rozmowy].
- Dbania o czystość i prezencję samochodu. Samochód również musi przejść weryfikację w biurze. O jego dołączeniu do Floty Premium decyduje pracownik iTaxi.
- Dbania o wyposażenie samochodu wymaganego na Premium- woda, parasol.
- Dbania o nienaganny wizerunek firmy oraz profesjonalne wykonanie usługi.
- Przejścia obowiązkowego szkolenia w biurze iTaxi.
Co rozumiemy przez zamówienie Premium?
Z zamówieniem Premium mamy do czynienia, kiedy Klient poprosi o auto Premium na Centrali albo zaznaczy taki filtr na aplikacji. Po przyjęciu zlecenia kursu Premium przez Centralę zostanie on poinformowany o dopłacie, stosowny komunikat pojawi się również przy zamawianiu przez aplikację.
W każdym z tych przypadków kurs jest kierowany jedynie do kierowcy Premium. Dopłata za kurs wynosi + 2 zł [+ 3 zł Warszawa, Kraków] za każdy kilometr kursu. Minimalna kwota kursu Premium wynosi 50 zł [60 zł Warszawa, Kraków]. Dopłata powinna zostać doliczona przez kierowcę po zakończeniu kursu.
DOPŁATA
Minimalna kwota kursu Premium to 50 zł. Dopłata za podstawienie auta Premium wynosi 2 zł za każdy przejechany w kursie km.
Wiąże się to z wystawianiem 2 paragonów do każdego kursu Premium:
– Pierwszego zgodnego ze wskazaniem taksometru
– Drugiego paragonu na cenę umowną na dopłatę do kursu Premium lub do minimalnej ceny kursu
Od dopłaty pobierana jest standardowa prowizja. Dopłaty nie liczymy, jeśli Klient wywoła samochód Premium z redy lotniska lub wsiądzie do samochodu Premium np. na Dworcu. Jest to opłata za podstawienie samochodu konkretnej klasy, a w przypadku Stref przyjmujemy, że taki samochód był dostępny na miejscu.
Jeśli Klient nie zamawiał samochodu Premium, opłaty się nie dolicza- jest to wtedy zwykły kurs, bez cech Premium.
STAWKA ZA KILOMETR
W przypadku samochodów Premium kurs odbywa się wg stawki z szyby max. 3 zł. Dotyczy to również: wszystkich odjazdów z Dworców oraz odjazdów z Lotniska Chopina, jeśli Klient poprosi o Premium.
Pamiętaj: w Strefach nie doliczamy dopłaty.
ZASADY UBIORU
Koszula: Gładka z długim rękawem w kolorze biały, błękit, czarna
Marynarka: W „pogotowiu” używana przez kierowcę kiedy wychodzi otworzyć drzwi pasażerowi, przed hotelem czy lotniskiem.
W kolorze spodni, gładka i jednolita.
Spodnie: Garniturowe lub podobne, jednolite, czarne, grafitowe lub granatowe
Krawat: Czarny, grafitowy, bordowy, granatowy itp. (nie jaskrawy), gładki.
Buty: Buty garniturowe, czarne, grafitowe, granatowe, brązowe.
Zainteresowany? Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej zapraszamy do kontaktu poprzez BOK lub wizytę w biurze.
- Warszawa
-
Aby dołączyć do Floty Premium, należy stawić się w biurze na okazanie samochodu.
O dołączeniu auta do Floty Premium decyduje pracownik biura.Od Kierowcy Premium oczekujemy:
- Nienagannej kultury osobistej, schludnego ubioru wg ustalonego Dress Code’u.
- Znajomości j.angielskiego w stopniu komunikatywnym [znajomość języka jest sprawdzana w biurze podczas krótkiej rozmowy].
- Dbania o czystość i prezencję samochodu. Samochód również musi przejść weryfikację w biurze. O jego dołączeniu do Floty Premium decyduje pracownik iTaxi.
- Dbania o wyposażenie samochodu wymaganego na Premium- woda, parasol.
- Dbania o nienaganny wizerunek firmy oraz profesjonalne wykonanie usługi.
- Przejścia obowiązkowego szkolenia w biurze iTaxi.
Co rozumiemy przez zamówienie Premium?
Z zamówieniem Premium mamy do czynienia, kiedy Klient poprosi o auto Premium na Centrali albo zaznaczy taki filtr na aplikacji. Po przyjęciu zlecenia kursu Premium przez Centralę zostanie on poinformowany o dopłacie, stosowny komunikat pojawi się również przy zamawianiu przez aplikację.W każdym z tych przypadków kurs jest kierowany jedynie do kierowcy Premium. Dopłata za kurs wynosi + 2 zł [+ 3 zł Warszawa, Kraków] za każdy kilometr kursu. Minimalna kwota kursu Premium wynosi 50 zł [60 zł Warszawa, Kraków]. Dopłata powinna zostać doliczona przez kierowcę po zakończeniu kursu.
DOPŁATA
Minimalna kwota kursu Premium to 50 zł. Dopłata za podstawienie auta Premium wynosi 2 zł za każdy przejechany w kursie km.
Wiąże się to z wystawianiem 2 paragonów do każdego kursu Premium:
– Pierwszego zgodnego ze wskazaniem taksometru
– Drugiego paragonu na cenę umowną na dopłatę do kursu Premium lub do minimalnej ceny kursu
Od dopłaty pobierana jest standardowa prowizja. Dopłaty nie liczymy, jeśli Klient wywoła samochód Premium z redy lotniska lub wsiądzie do samochodu Premium np. na Dworcu. Jest to opłata za podstawienie samochodu konkretnej klasy, a w przypadku Stref przyjmujemy, że taki samochód był dostępny na miejscu.
Jeśli Klient nie zamawiał samochodu Premium, opłaty się nie dolicza- jest to wtedy zwykły kurs, bez cech Premium.
STAWKA ZA KILOMETR
W przypadku samochodów Premium kurs odbywa się wg stawki z szyby max. 3 zł. Dotyczy to również: wszystkich odjazdów z Dworców oraz odjazdów z Lotniska Chopina, jeśli Klient poprosi o Premium.
Pamiętaj: w Strefach nie doliczamy dopłaty.ZASADY UBIORU
Koszula: Gładka z długim rękawem w kolorze biały, błękit, czarna
Marynarka: W „pogotowiu” używana przez kierowcę kiedy wychodzi otworzyć drzwi pasażerowi, przed hotelem czy lotniskiem.
W kolorze spodni, gładka i jednolita.
Spodnie: Garniturowe lub podobne, jednolite, czarne, grafitowe lub granatowe
Krawat: Czarny, grafitowy, bordowy, granatowy itp. (nie jaskrawy), gładki.
Buty: Buty garniturowe, czarne, grafitowe, granatowe, brązowe.
Zainteresowany? Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej zapraszamy do kontaktu poprzez BOK lub wizytę w biurze.
NADWOZIE
Do floty Premium przyjmujemy pojazdy w nadwoziu limuzyna (auta sedan klasy premium), auta sedan klasy wyższej oraz również busy/vany spełniające wszystkie dodatkowe kryteria [Mercedesy,
Chryslery].
MARKI, MODELE I ROCZNIKI
Podzieliliśmy najpopularniejsze modele na akceptowalne w zależności od paru progów wiekowych.
Pojazdy Segmentu – Premium (F):
Akceptowane są pojazdy w wieku do 10 lat (do 12 lat w dobrym stanie w przypadku wieku danego modelu nie więcej niż 10 lat). Akceptowane typowe marki Premium pojazdów segmentu F [np. AUDI A7, AUDI A8, BMW SERII 6, BMW SERII 7, JAGUAR XJ, LEXUS LS, MERCEDES S KLASA, PORSCHE PANAMERA].
Pojazdy Segmentu wyższego (E):
Akceptowane są pojazdy w wieku do 8 lat (do 10 lat w dobrym stanie i w przypadku wieku danego modelu nie więcej niż 8 lat) Akceptowane są są akceptowane marki segmentu E [np. AUDI A6, BMW SERII 5, CITROEN C6, CHRYSLER 300C, VOLVO S80, VOLVO S90, MERCEDES E KLASA, MERCEDES CLS, INFINITI Q70, LEXUS GS, LEXUS ES, HYUNDAI GENESIS, JAGUAR XF,TOYOTA CAMRY, VOLKSWAGEN PHAETON]
Auta niespełniające kryterium ze względu na wiek auta mogą zostać dopuszczone do klasy premium jeśli są w bardzo dobrym stanie i przejdą pozytywnie weryfikację koordynatora, będą one jednak musiały przechodzić cykliczne okresową weryfikację
CECHY, WYPOSAŻENIE DODATKOWE
KOLORY: czarny, srebrny, biała perła, burgund/wiśnia, czekolada, grafit, granat
FOTELE: skóra, eko-skóra, półskóra, [pikowane, gładkie, eleganckie obiciówki w nowych
samochodach do oceny Koordynatora]
DODATKOWO: elektryczne przyciemniane tylne szyby, alufelgi, klimatyzacja, AMEX, stan i czystość samochodu bez zarzutu [podstawy…], żadnych dodatkowych naklejek/reklam.
REALIZACJA KURSÓW
UWAGA: Każdy kurs realizowany przez Kierowcę Premium powinien spełniać standard usługi Premium. Tak więc czy to kurs z dopłatą Premium, czy też zwykły kurs skierowany do Kierowcy Premium powinien być realizowany tak jak kurs Premium. Oznacza to obowiązek posiadania wody, wyjścia do pasażera – w razie deszczu z parasolem, otworzenia drzwi, umieszczenia bagażu w bagażniku.
Taka realizacja usług dla zwykłych kursów pokaże rzeczywisty standard Premium w iTaxi, będzie najlepszą reklama naszych usług i uzasadni wyższą stawkę zł/km, której Pasażer świadomie nie wybierał. Może to zachęcić do zamawiania kursów Premium po przypadkowym przejeździe usługą Premium.
OBOWIĄZKOWE SZKOLENIE ON-LINE – OBSŁUGA KLIENTA
Dla ujednolicenia standardów, każdy Kierowca Premium obowiązkowo powinien odbyć szkolenie on-line z Obsługi Klienta. Zgłoszenie na szkolenie powinno odbyć się poprzez wysłanie maila na adres [email protected]