Premium

“Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę.”– Gucci

Aby dołączyć do Floty Premium, należy stawić się w biurze na okazanie samochodu.
O dołączeniu auta do Floty Premium decyduje pracownik biura.

Od Kierowcy Premium oczekujemy:

  • Nienagannej kultury osobistej, schludnego ubioru wg ustalonego Dress Code’u.
  • Znajomości j.angielskiego w stopniu komunikatywnym [znajomość języka jest sprawdzana w biurze podczas krótkiej rozmowy].
  • Dbania o czystość i prezencję samochodu. Samochód również musi przejść weryfikację w biurze. O jego dołączeniu do Floty Premium decyduje pracownik iTaxi.
  • Dbania o wyposażenie samochodu wymaganego na Premium- woda, parasol.
  • Dbania o nienaganny wizerunek firmy oraz profesjonalne wykonanie usługi.
  • Przejścia obowiązkowego szkolenia w biurze iTaxi.

Co rozumiemy przez zamówienie Premium?

Z zamówieniem Premium mamy do czynienia, kiedy Klient poprosi o auto Premium na Centrali albo zaznaczy taki filtr na aplikacji. Po przyjęciu zlecenia kursu Premium przez Centralę zostanie on poinformowany o dopłacie, stosowny komunikat pojawi się również przy zamawianiu przez aplikację.

W każdym z tych przypadków kurs jest kierowany jedynie do kierowcy Premium. Dopłata za kurs wynosi + 2 zł [+ 3 zł Warszawa, Kraków] za każdy kilometr kursu. Minimalna kwota kursu Premium wynosi 50 zł [60 zł Warszawa, Kraków]. Dopłata powinna zostać doliczona przez kierowcę po zakończeniu kursu.

DOPŁATA

Minimalna kwota kursu Premium to 50 zł. Dopłata za podstawienie auta Premium wynosi 2 zł za każdy przejechany w kursie km.

Wiąże się to z wystawianiem 2 paragonów do każdego kursu Premium:

– Pierwszego zgodnego ze wskazaniem taksometru

– Drugiego paragonu na cenę umowną na dopłatę do kursu Premium lub do minimalnej ceny kursu

Od dopłaty pobierana jest standardowa prowizja. Dopłaty nie liczymy, jeśli Klient wywoła samochód Premium z redy lotniska lub wsiądzie do samochodu Premium np. na Dworcu. Jest to opłata za podstawienie samochodu konkretnej klasy, a w przypadku Stref przyjmujemy, że taki samochód był dostępny na miejscu.

Jeśli Klient nie zamawiał samochodu Premium, opłaty się nie dolicza- jest to wtedy zwykły kurs, bez cech Premium.

Czy wiesz, że...

Przy kursach, które nie są zamówieniami Premium, warto zachować najwyższy standard obsługi [jak na Premium]. Dzięki temu reklamujesz tę usługę wśród Klientów zwiększając szansę na kolejne zlecenia Premium.

STAWKA ZA KILOMETR

W przypadku samochodów Premium kurs odbywa się wg stawki z szyby max. 3 zł. Dotyczy to również: wszystkich odjazdów z Dworców oraz odjazdów z Lotniska Chopina, jeśli Klient poprosi o Premium.
Pamiętaj: w Strefach nie doliczamy dopłaty.

ZASADY UBIORU

Koszula: Gładka z długim rękawem w kolorze biały, błękit, czarna

Marynarka: W „pogotowiu” używana przez kierowcę kiedy wychodzi otworzyć drzwi pasażerowi, przed hotelem czy lotniskiem.
W kolorze spodni, gładka i jednolita.

Spodnie: Garniturowe lub podobne, jednolite, czarne, grafitowe lub granatowe

Krawat: Czarny, grafitowy, bordowy, granatowy itp. (nie jaskrawy), gładki.

Buty: Buty garniturowe, czarne, grafitowe, granatowe, brązowe.

Zainteresowany? Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej zapraszamy do kontaktu poprzez BOK lub wizytę w biurze.

Warszawa

“Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę.”– Gucci

Aby dołączyć do Floty Premium, należy stawić się w biurze na okazanie samochodu.
O dołączeniu auta do Floty Premium decyduje pracownik biura.

Od Kierowcy Premium oczekujemy:

  • Nienagannej kultury osobistej, schludnego ubioru wg ustalonego Dress Code’u.
  • Znajomości j.angielskiego w stopniu komunikatywnym [znajomość języka jest sprawdzana w biurze podczas krótkiej rozmowy].
  • Dbania o czystość i prezencję samochodu. Samochód również musi przejść weryfikację w biurze. O jego dołączeniu do Floty Premium decyduje pracownik iTaxi.
  • Dbania o wyposażenie samochodu wymaganego na Premium- woda, parasol.
  • Dbania o nienaganny wizerunek firmy oraz profesjonalne wykonanie usługi.
  • Przejścia obowiązkowego szkolenia w biurze iTaxi.

Co rozumiemy przez zamówienie Premium?

Z zamówieniem Premium mamy do czynienia, kiedy Klient poprosi o auto Premium na Centrali albo zaznaczy taki filtr na aplikacji. Po przyjęciu zlecenia kursu Premium przez Centralę zostanie on poinformowany o dopłacie, stosowny komunikat pojawi się również przy zamawianiu przez aplikację.

W każdym z tych przypadków kurs jest kierowany jedynie do kierowcy Premium. Dopłata za kurs wynosi + 2 zł [+ 3 zł Warszawa, Kraków] za każdy kilometr kursu. Minimalna kwota kursu Premium wynosi 50 zł [60 zł Warszawa, Kraków]. Dopłata powinna zostać doliczona przez kierowcę po zakończeniu kursu.

DOPŁATA

Minimalna kwota kursu Premium to 50 zł. Dopłata za podstawienie auta Premium wynosi 2 zł za każdy przejechany w kursie km.

Wiąże się to z wystawianiem 2 paragonów do każdego kursu Premium:

– Pierwszego zgodnego ze wskazaniem taksometru

– Drugiego paragonu na cenę umowną na dopłatę do kursu Premium lub do minimalnej ceny kursu

Od dopłaty pobierana jest standardowa prowizja. Dopłaty nie liczymy, jeśli Klient wywoła samochód Premium z redy lotniska lub wsiądzie do samochodu Premium np. na Dworcu. Jest to opłata za podstawienie samochodu konkretnej klasy, a w przypadku Stref przyjmujemy, że taki samochód był dostępny na miejscu.

Jeśli Klient nie zamawiał samochodu Premium, opłaty się nie dolicza- jest to wtedy zwykły kurs, bez cech Premium.

Czy wiesz, że...

Przy kursach, które nie są zamówieniami Premium, warto zachować najwyższy standard obsługi [jak na Premium]. Dzięki temu reklamujesz tę usługę wśród Klientów zwiększając szansę na kolejne zlecenia Premium.

STAWKA ZA KILOMETR

W przypadku samochodów Premium kurs odbywa się wg stawki z szyby max. 3 zł. Dotyczy to również: wszystkich odjazdów z Dworców oraz odjazdów z Lotniska Chopina, jeśli Klient poprosi o Premium.
Pamiętaj: w Strefach nie doliczamy dopłaty.

ZASADY UBIORU

Koszula: Gładka z długim rękawem w kolorze biały, błękit, czarna

Marynarka: W „pogotowiu” używana przez kierowcę kiedy wychodzi otworzyć drzwi pasażerowi, przed hotelem czy lotniskiem.
W kolorze spodni, gładka i jednolita.

Spodnie: Garniturowe lub podobne, jednolite, czarne, grafitowe lub granatowe

Krawat: Czarny, grafitowy, bordowy, granatowy itp. (nie jaskrawy), gładki.

Buty: Buty garniturowe, czarne, grafitowe, granatowe, brązowe.

Zainteresowany? Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej zapraszamy do kontaktu poprzez BOK lub wizytę w biurze.

null

WYMAGANIA - SAMOCHÓD

Przyjęte kryteria to wytyczne dla Biura Floty i Koordynatorów floty w poszczególnych aglomeracjach.

Przedstawione kryteria odnośnie roczniaka aut są wymaganiami ramowymi i zależą od stanu technicznego auta jego wieku oraz ostatniego rocznika produkcji danego modelu. 

Każdy Kierowca oraz pojazd aspirujący do klasy Premium oceniany jest indywidualnie.

Na Premium przyjmujemy tylko auta oklejone iTaxi.

NADWOZIE

Do floty Premium przyjmujemy pojazdy w nadwoziu limuzyna (auta sedan klasy premium), auta sedan klasy wyższej oraz również busy/vany spełniające wszystkie dodatkowe kryteria [Mercedesy,

Chryslery].

MARKI, MODELE I ROCZNIKI

Podzieliliśmy najpopularniejsze modele na akceptowalne w zależności od paru progów wiekowych.

Pojazdy Segmentu – Premium (F):

Akceptowane są pojazdy w wieku do 10 lat (do 12 lat w dobrym stanie w przypadku wieku danego modelu nie więcej niż 10 lat). Akceptowane typowe marki Premium pojazdów segmentu F  [np. AUDI A7, AUDI A8, BMW SERII 6, BMW SERII 7, JAGUAR XJ, LEXUS LS, MERCEDES S KLASA, PORSCHE PANAMERA]. 

Pojazdy Segmentu wyższego (E):

Akceptowane są pojazdy w wieku do 8 lat (do 10 lat w dobrym stanie i w przypadku wieku danego modelu nie więcej niż 8 lat) Akceptowane są są akceptowane marki segmentu E [np. AUDI A6, BMW SERII 5, CITROEN C6, CHRYSLER 300C, VOLVO S80, VOLVO S90, MERCEDES E KLASA, MERCEDES CLS, INFINITI Q70, LEXUS  GS, LEXUS ES, HYUNDAI GENESIS, JAGUAR XF,TOYOTA CAMRY, VOLKSWAGEN PHAETON]

Auta niespełniające kryterium ze względu na wiek auta mogą zostać dopuszczone do klasy premium jeśli są w bardzo dobrym stanie i przejdą pozytywnie weryfikację koordynatora, będą one jednak musiały przechodzić cykliczne okresową weryfikację 

CECHY, WYPOSAŻENIE DODATKOWE

KOLORY: czarny, srebrny, biała perła, burgund/wiśnia, czekolada, grafit, granat

FOTELE: skóra, eko-skóra, półskóra, [pikowane, gładkie, eleganckie obiciówki w nowych

samochodach do oceny Koordynatora]

DODATKOWO: elektryczne przyciemniane tylne szyby, alufelgi, klimatyzacja, AMEX, stan i czystość samochodu bez zarzutu [podstawy…], żadnych dodatkowych naklejek/reklam.

REALIZACJA KURSÓW

UWAGA: Każdy kurs realizowany przez Kierowcę Premium powinien spełniać standard usługi Premium. Tak więc czy to kurs z dopłatą Premium, czy też zwykły kurs skierowany do Kierowcy Premium powinien być realizowany tak jak kurs Premium. Oznacza to obowiązek posiadania wody, wyjścia do pasażera – w razie deszczu z parasolem, otworzenia drzwi, umieszczenia bagażu w bagażniku.

Taka realizacja usług dla zwykłych kursów pokaże rzeczywisty standard Premium w iTaxi, będzie najlepszą reklama naszych usług i  uzasadni wyższą stawkę zł/km, której Pasażer świadomie nie wybierał. Może to zachęcić do zamawiania kursów Premium po przypadkowym przejeździe usługą Premium.

OBOWIĄZKOWE SZKOLENIE ON-LINE – OBSŁUGA KLIENTA

Dla ujednolicenia standardów, każdy Kierowca Premium obowiązkowo powinien odbyć szkolenie on-line z Obsługi Klienta. Zgłoszenie na szkolenie powinno odbyć się poprzez wysłanie maila na adres [email protected]

null

OKRES PRÓBNY

W stosunku do nowych Kierowców floty Premium, wymagana będzie minimum 1 miesięczna współpraca na zasadach standardowej floty (samochód oklejony premium, ale bez dopłat) i uzyskanie wysokich ocen Pasażerów oraz statystyk jakości współpracy.